Skravletråd april

Dere kan med fordel begynne å pushe meg litt. Jeg må bestille time til celleprøve. Det er tre år siden sist så jeg fikk brev. Sånn i tillegg ville fastlegen egebrlog ta på etterkontroll etter fødsel men jeg hadde med baby så hun ba meg ordne en time med barnevakt og siden.

utsatt

Egentlig har jeg ikke noe problem med å ta celleprøve.
Men jeg har egentlig tenkt å få satt inn en spiral når jeg først "holder på der nede". Det vet jeg ikke om fastlegen gjør eller om jeg må til gyn. Og så er det det da. At selv om jeg egentlig er helt sikker på at tre er nok, så er det noe med å sette inn en spiral

Vi har ikke brukt prevensjon på ti år. Vi har vært prøver eller jeg har vært gravid. Vi har vært ufrivillig barnløse og både primært (før første) og sekundært (fordi vi ikke fikk til å få flere)

Det er noe som gjør det vanskelig for meg å ta den telefonen for å bestille time til (evt henvisning for) å få satt inn spiral

Som nå har utsatt celleprøve min et år
Og det er høyst på tide.
Da er det på tide å få det bestilt. Fastlege kan sette inn spiral da ;) Selv foretrekker jeg en gynekolog gjør det da. Så jeg gjør det til en privat. Får mye for pengene da syns jeg. Celleprøve, innvendig ul, spiral inn og enda en ul for å se at alt er på plass.

Takk for påminnelsen da. Burde bestille selv en celleprøve kjenner jeg ! Viktig!

Da må du selge noen sko[emoji23]
Vi har også to skoskap, ikke i nærheten nok. De rommer 4 par sko hver. Litt flere dersom det er små barnesko.

8 par, strekk det til 10 med de minste.Vi er fem.

I praksis inneholder de sko som ikke er i jevnlig bruk.

Celleprøve burde du absolutt få tatt[emoji4] det er viktig!
Skjønner du synes spiral er en spesiell følelse....men den kan jo fjernes og er ikke permanent[emoji4]
Vet
Skal ikke ta den ut for å lage barn. Det vet jeg.

Det ble bare så mye mer styr å organisere
Og tenke på

Suger i å strikke. Men pokker altså. Mista ei maske. Viste seg å være to. Ei rett og ei vrang. Om ikke annet er alt der det skal være nå igjen da. Etter googling i hel! [emoji87][emoji87][emoji87] Stress jo!

Hihi, synes du er flink jeg[emoji1]

Stemt for i dag :D

Mannen skal på jobb. Jeg våkna og måtte gå på do. Begynte snakke med han. Fikk klar beskjed om å gå å legge meg igjen [emoji23] Han ville ha det rolig på morgenen gitt [emoji23]

God morgen[emoji2]
Deilig å kunne legge seg igjen[emoji12]

Stor aktivitet på natten her:p
Nja. Kjedelig når man vil sove da. Hører ene ungen er våken da. 11 åringen er nede tenker jeg. 6.5 åringen sover enda. Står opp når hu står opp jeg. Da kan jeg sette på klesvask og full pakke. :)

Dere kan med fordel begynne å pushe meg litt. Jeg må bestille time til celleprøve. Det er tre år siden sist så jeg fikk brev. Sånn i tillegg ville fastlegen egebrlog ta på etterkontroll etter fødsel men jeg hadde med baby så hun ba meg ordne en time med barnevakt og siden.

utsatt

Egentlig har jeg ikke noe problem med å ta celleprøve.
Men jeg har egentlig tenkt å få satt inn en spiral når jeg først "holder på der nede". Det vet jeg ikke om fastlegen gjør eller om jeg må til gyn. Og så er det det da. At selv om jeg egentlig er helt sikker på at tre er nok, så er det noe med å sette inn en spiral

Vi har ikke brukt prevensjon på ti år. Vi har vært prøver eller jeg har vært gravid. Vi har vært ufrivillig barnløse og både primært (før første) og sekundært (fordi vi ikke fikk til å få flere)

Det er noe som gjør det vanskelig for meg å ta den telefonen for å bestille time til (evt henvisning for) å få satt inn spiral

Som nå har utsatt celleprøve min et år
Og det er høyst på tide.
Viktig å få seg sjekket:) men forstår det strider å sette inn previsjon. Bare å ringe og bestille celleprøve

Vurderer seriøst å stå opp. Er jo trøtt, men sliter med å sove. Men står jeg opp kjeder jeg meg. Dere sover jo alle [emoji23]
Skulle ha sovet tre timer jeg. Men i dag var det pappas tur å sove på morningen.

Men l har sovet godt i 12 timer :))

Nja. Kjedelig når man vil sove da. Hører ene ungen er våken da. 11 åringen er nede tenker jeg. 6.5 åringen sover enda. Står opp når hu står opp jeg. Da kan jeg sette på klesvask og full pakke. :)
Her sto den yngste opp. 10 og 11 åringene ligger som slakt i sengen ennå. Ellers er det litt aktivitet i huset. Fått spist frokost. Fikk rydda og bretta en hel del klær i går har bare en vask å brette.

Back
Topp