Skravletråd april

Suger i å strikke. Men pokker altså. Mista ei maske. Viste seg å være to. Ei rett og ei vrang. Om ikke annet er alt der det skal være nå igjen da. Etter googling i hel! [emoji87][emoji87][emoji87] Stress jo!

Suger i å strikke. Men pokker altså. Mista ei maske. Viste seg å være to. Ei rett og ei vrang. Om ikke annet er alt der det skal være nå igjen da. Etter googling i hel! [emoji87][emoji87][emoji87] Stress jo!
Kva strikker du på? :)

Så tøft. Ikke verst at de klippet det ganske kort :) Er det en hodeskalle på siden der?
Minste ville egentlig ha det som pappaen da.... Altså 3 mm kort [emoji23] Sa hu fikk ha det som meg heller da [emoji87]

Ja. Hadde visst sjablong med hodeskalle og sånn farga hårspray [emoji14]

Minste ville egentlig ha det som pappaen da.... Altså 3 mm kort [emoji23] Sa hu fikk ha det som meg heller da [emoji87]

Ja. Hadde visst sjablong med hodeskalle og sånn farga hårspray [emoji14]
Haha. Tøff hun! 3 mm er lite hår! Men hadde vært dumt om hun angret etter på, så sikkert greit med litt lengre. Sikkert godt med kort hår nå til våren/sommeren :)

Pappaen her i hus har og helt kort hår. Mens eldste vil ha sånn som meg, hår til baken. Spør av og til om jeg skal hente klippemaskinen når hun ikke vil sitte i ro når jeg fikser det. Men hun har veldig lite lyst til å klippe det så kort :p Godt minste er gutt, nok med en med langt hår:p

Haha. Tøff hun! 3 mm er lite hår! Men hadde vært dumt om hun angret etter på, så sikkert greit med litt lengre. Sikkert godt med kort hår nå til våren/sommeren :)

Pappaen her i hus har og helt kort hår. Mens eldste vil ha sånn som meg, hår til baken. Spør av og til om jeg skal hente klippemaskinen når hun ikke vil sitte i ro når jeg fikser det. Men hun har veldig lite lyst til å klippe det så kort [emoji14] Godt minste er gutt, nok med en med langt hår:p

Veldig lite. Men pappa er helten [emoji23]

Er godt klippa opp nå ja [emoji7] Så blir nok herlig når været er enda bedre.

De aller fleste små føler jeg vil ha langt. Helst som Rapunzel [emoji14] Er mer arbeid ja med det lange. Men fint er det gitt [emoji7]

God natt :D

Veldig lite. Men pappa er helten [emoji23]

Er godt klippa opp nå ja [emoji7] Så blir nok herlig når været er enda bedre.

De aller fleste små føler jeg vil ha langt. Helst som Rapunzel [emoji14] Er mer arbeid ja med det lange. Men fint er det gitt [emoji7]

God natt :D
Greit med sommer hår.
Husker jeg brukte å klippe det når jeg var yngre, ble alltid missfornøyd med engang, men etter noen dager var det så godt. Også lot jeg det bli langt til vinteren igjen.

Er veldig mye arbeid med det. Var en periode hun bare skulle ha fletter. Den er heldigvis over, nå er hestehale greit nok. Minsten er veldig glad søsteren har langt hår, han er å drar i det daglig:p

God natt, sov godt :)

Greit med sommer hår.
Husker jeg brukte å klippe det når jeg var yngre, ble alltid missfornøyd med engang, men etter noen dager var det så godt. Også lot jeg det bli langt til vinteren igjen.

Er veldig mye arbeid med det. Var en periode hun bare skulle ha fletter. Den er heldigvis over, nå er hestehale greit nok. Minsten er veldig glad søsteren har langt hår, han er å drar i det daglig:p

God natt, sov godt :)
[emoji23] Kjempegøy for han da !

Stemt for i dag :D

Mannen skal på jobb. Jeg våkna og måtte gå på do. Begynte snakke med han. Fikk klar beskjed om å gå å legge meg igjen [emoji23] Han ville ha det rolig på morgenen gitt [emoji23]

Vurderer seriøst å stå opp. Er jo trøtt, men sliter med å sove. Men står jeg opp kjeder jeg meg. Dere sover jo alle [emoji23]

Dere kan med fordel begynne å pushe meg litt. Jeg må bestille time til celleprøve. Det er tre år siden sist så jeg fikk brev. Sånn i tillegg ville fastlegen egebrlog ta på etterkontroll etter fødsel men jeg hadde med baby så hun ba meg ordne en time med barnevakt og siden.

utsatt

Egentlig har jeg ikke noe problem med å ta celleprøve.
Men jeg har egentlig tenkt å få satt inn en spiral når jeg først "holder på der nede". Det vet jeg ikke om fastlegen gjør eller om jeg må til gyn. Og så er det det da. At selv om jeg egentlig er helt sikker på at tre er nok, så er det noe med å sette inn en spiral

Vi har ikke brukt prevensjon på ti år. Vi har vært prøver eller jeg har vært gravid. Vi har vært ufrivillig barnløse og både primært (før første) og sekundært (fordi vi ikke fikk til å få flere)

Det er noe som gjør det vanskelig for meg å ta den telefonen for å bestille time til (evt henvisning for) å få satt inn spiral

Som nå har utsatt celleprøve min et år
Og det er høyst på tide.

Celleprøve burde du absolutt få tatt[emoji4] det er viktig!
Skjønner du synes spiral er en spesiell følelse....men den kan jo fjernes og er ikke permanent[emoji4]

Back
Topp