Nufletufsa
Forumet er livet
Jubler sammen med deg for det[emoji6]Hurra for påskeferir![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler sammen med deg for det[emoji6]Hurra for påskeferir![]()
Du får prøve det [emoji14]
God morgen. Nettopp våkna. Unga var begge stått opp og ferdig spiste da [emoji14]
Herlig med fri.
Søster kommer og tar meg og unga med på en kjøretur. Mao hu kjeder seg veldig [emoji23] Så vi skal til en garnbutikk visstnok [emoji87] Håper de har oppskrift til snøløvgenser. Også håper jeg ikke at den gamle venninnen min er der på jobb. Hu kan by på surskap og fiendlig holdning gitt [emoji23] Men hu jobber der. Så MÅ vel faktisk være profesjonell nok da gitt.
Bra der?
Så fine negler dere har .
Mine ser ut som alltid [emoji14] kanskje jeg skal ha en salong med jentene i morgen kveld. Så jeg for finpusse mine egne også
Digg altsåHurra! [emoji214][emoji214]
Snart er vel denne konkurransen over så kan vi slutte å huske det. Så får styret jobbe med andre måter å finansiere dette på
He he så fintJubler sammen med deg for det[emoji6]
Sjekker ut kake oppskrifter jeg4 åring i hus på lørdag. Så da må det bakes
![]()
Var det salg liksom.... [emoji23][emoji87]![]()
Hurra for påskeferir![]()
Tja... det var nok mer skummeltEventuelt at en blir forvandlet til et lam...
Hva skjedde da?1 t og 45 min igjen![]()
Nydelig var det. Jentene og L er i kjempe humør.Kos deg [emoji8]
Jeg gikk før også to ganger i mnd. Heste negler trenger å bli fikset. Så gjorde jeg det selv da jeg kom til Norge. Men så glei jeg ut og nå ser det bare forferdelig ut .. igjen * ler*Jeg gikk jevnlig i neglstudio for å vedlikeholde stygge negler[emoji23] sluttet der rett før jul, og prøver å vedlikeholde selv[emoji4]
Passet perfekt nåHurra for det[emoji1] heldige du!
Gleder meg til kino med kb i morgen
Baby bossHva skal dere se?[emoji2]