Skravletråd april

haha. jeg ante en liten ironi der ja :P
Nå er det ferie. Dere kan sove lenge, sier jeg.
Vi liker å stå opp tidlig når vi har fri,svarer de.

Også har vi jo lillemor som ikke vet hva "lenge" er ;-)

Oi. Er dette en historie vi har hørt om? Hvorfor tidligere?

Snøløvegenser? Hva i alle dager er det?
En genser med blader rundt halsen ca.

Sannsynligvis ikke. Hu er ei felles venninne av ei jeg har som venninne. Men har jo dermed hengt med hu også litt pga den felles venninna mi.

MEN hu likte ikke meg. Og dermed hver gang vi var sammen var hu bare slem.
Ene gangen lå hu på baderomsgulvet mitt for å påpeke jeg hadde litt støv innerst i hjørnet.. Foran alle på festen.
En annen gang fortalte hu nysdusja meg at jeg stinka svette. Kun til meg. Men hu sendte det på snap til alle på festen og sa det bak ryggen min. Kjempekjekt.
Jeg stinka ikke btw. Spurte de nærmeste venninnene mine om det som var der. Og det var tull gitt.

Så jeg har sagt at om hu hater meg så mye at hu må trykke meg ned hver gang vi er sammen. Bare fordi jeg er venninne med hennes venninne liksom.

Så jeg sa i fjor når jeg fyllte 30 år at jeg ikke inviterte hu. For jeg orka ikke å ha negativitet. For det hadde det jo blitt da.

Dermed hater hu nå meg fordi hu ikke ble invitert.. Men hu kan takke seg selv.

[emoji14]

God morgen. Ferie. Så vi kan jo sove lenge ;-)

Så derfor er hele familien ferdige på badet, og jeg skal lage frokost. Mannen skal på jobb. Men vi andre

Nyt ferie[emoji1] og mulighet til å sove lenge[emoji12]
Jeg har fri idag, jobb i morgen og halve onsdag, så ferie[emoji1]

Oi, skal stemme umiddelbart[emoji1][emoji1]
Snart er vel denne konkurransen over så kan vi slutte å huske det. Så får styret jobbe med andre måter å finansiere dette på

Men ser ikke slik ut før man har sett den en gang til
God morgen. Nettopp våkna. Unga var begge stått opp og ferdig spiste da [emoji14]

Herlig med fri.

Søster kommer og tar meg og unga med på en kjøretur. Mao hu kjeder seg veldig [emoji23] Så vi skal til en garnbutikk visstnok [emoji87] Håper de har oppskrift til snøløvgenser. Også håper jeg ikke at den gamle venninnen min er der på jobb. Hu kan by på surskap og fiendlig holdning gitt [emoji23] Men hu jobber der. Så MÅ vel faktisk være profesjonell nok da gitt.
Delig med at gubben har frii:p

Alle er pakka og klar så nå drar vi ut herifra... ha en fin dag jenter!

En genser med blader rundt halsen ca.

Sannsynligvis ikke. Hu er ei felles venninne av ei jeg har som venninne. Men har jo dermed hengt med hu også litt pga den felles venninna mi.

MEN hu likte ikke meg. Og dermed hver gang vi var sammen var hu bare slem.
Ene gangen lå hu på baderomsgulvet mitt for å påpeke jeg hadde litt støv innerst i hjørnet.. Foran alle på festen.
En annen gang fortalte hu nysdusja meg at jeg stinka svette. Kun til meg. Men hu sendte det på snap til alle på festen og sa det bak ryggen min. Kjempekjekt.
Jeg stinka ikke btw. Spurte de nærmeste venninnene mine om det som var der. Og det var tull gitt.

Så jeg har sagt at om hu hater meg så mye at hu må trykke meg ned hver gang vi er sammen. Bare fordi jeg er venninne med hennes venninne liksom.

Så jeg sa i fjor når jeg fyllte 30 år at jeg ikke inviterte hu. For jeg orka ikke å ha negativitet. For det hadde det jo blitt da.

Dermed hater hu nå meg fordi hu ikke ble invitert.. Men hu kan takke seg selv.

[emoji14]
Oisann for en dame. Får voksne folk seg til å si slike ting?

Lurt av deg å kutte hun ut!

Back
Topp