Eventuelt at en blir forvandlet til et lam...Tre blir til to ved bruk av lambi![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eventuelt at en blir forvandlet til et lam...Tre blir til to ved bruk av lambi![]()
Litt solgt men mye igjenDeilig da![emoji2] håper salget går fint!
Takk for detGod formiddag[emoji2] ha en flott vakt!
Ja. Hu er 1 år yngre enn meg bare også. Men jeg har hvertfall mitt på det rene. Hu får være sur på seg selv som oppfører seg slik at man ikke vil ha noe med de å gjøre. Hu har ødelagt mye for seg selv. For hu har bedt mange av våre felles venner å velge. Og jeg blir enda invitert fordi jeg ikke er negativ person. Hu var også på samme fest en gang. Hu satt å spilte candy crush på mobilen og så ikke min vei. Jeg prata og ga komplimenter som vanlig. Fordi hei. Det er høfflig og normalt. Hu totalt ignorerte meg. Dermed fikk alle på festen helt nok av holdningen hennes og oppførselen. Hu gikk å sa jeg ødela hele festen og slikt bare fordi jeg dukka opp liksom [emoji23]Oisann for en dame. Får voksne folk seg til å si slike ting?
Lurt av deg å kutte hun ut!
Kos deg [emoji8]Men ser ikke slik ut før man har sett den en gang til
Delig med at gubben har frii![]()
Alle er pakka og klar så nå drar vi ut herifra... ha en fin dag jenter!
Fytti F for et menneske. Godt at de felles vennene deres ser hvordan ståa er da i det minste.Ja. Hu er 1 år yngre enn meg bare også. Men jeg har hvertfall mitt på det rene. Hu får være sur på seg selv som oppfører seg slik at man ikke vil ha noe med de å gjøre. Hu har ødelagt mye for seg selv. For hu har bedt mange av våre felles venner å velge. Og jeg blir enda invitert fordi jeg ikke er negativ person. Hu var også på samme fest en gang. Hu satt å spilte candy crush på mobilen og så ikke min vei. Jeg prata og ga komplimenter som vanlig. Fordi hei. Det er høfflig og normalt. Hu totalt ignorerte meg. Dermed fikk alle på festen helt nok av holdningen hennes og oppførselen. Hu gikk å sa jeg ødela hele festen og slikt bare fordi jeg dukka opp liksom [emoji23]
Grise misunnelig. Jeg og vil ha så kort tid igjen...1 t og 45 min igjen![]()
Sånne folk taper i det lange løpJa. Hu er 1 år yngre enn meg bare også. Men jeg har hvertfall mitt på det rene. Hu får være sur på seg selv som oppfører seg slik at man ikke vil ha noe med de å gjøre. Hu har ødelagt mye for seg selv. For hu har bedt mange av våre felles venner å velge. Og jeg blir enda invitert fordi jeg ikke er negativ person. Hu var også på samme fest en gang. Hu satt å spilte candy crush på mobilen og så ikke min vei. Jeg prata og ga komplimenter som vanlig. Fordi hei. Det er høfflig og normalt. Hu totalt ignorerte meg. Dermed fikk alle på festen helt nok av holdningen hennes og oppførselen. Hu gikk å sa jeg ødela hele festen og slikt bare fordi jeg dukka opp liksom [emoji23]
Ja. De har sagt i fra til hu også. Men samme for meg. Bare jeg slipper å finne meg i dritt lengre er jeg fornøydFytti F for et menneske. Godt at de felles vennene deres ser hvordan ståa er da i det minste.
Ja. Det er jo det som skjer ser jeg. For hvem vil vel gå gjennom livet med kun negativitet rundt seg? Men blir trist for henne da syns jeg når hu ikke ser det selv. Og kan forbedre seg litt. Hu mister jo venner av detteSånne folk taper i det lange løp
Så gøy.Var det salg liksom.... [emoji23][emoji87]![]()
Oi da!Var det salg liksom.... [emoji23][emoji87]![]()
Nei si det du [emoji23] Nei. Tenker en snøløvgenser. Bare få printa ut oppskrifta fra nettet først. Så skal jeg til søstra mi på middag. Unga kan leke. Og vi kan strikke [emoji14] Så får jeg krysse fingra for at dette går så fint.Så gøy.
Hva skal du strikke?
Wæææ. Det var en hel del garnVar det salg liksom.... [emoji23][emoji87]![]()

Det er diggGrise misunnelig. Jeg og vil ha så kort tid igjen...
[emoji87][emoji87][emoji87][emoji23][emoji23] Uff ja. Må lære meg det nå hahaWæææ. Det var en hel del garn![]()
Hurra! [emoji214][emoji214]Hurra for påskeferir![]()