Skravletråd april

God morgen. Nettopp våkna. Unga var begge stått opp og ferdig spiste da [emoji14]

Herlig med fri.

Søster kommer og tar meg og unga med på en kjøretur. Mao hu kjeder seg veldig [emoji23] Så vi skal til en garnbutikk visstnok [emoji87] Håper de har oppskrift til snøløvgenser. Også håper jeg ikke at den gamle venninnen min er der på jobb. Hu kan by på surskap og fiendlig holdning gitt [emoji23] Men hu jobber der. Så MÅ vel faktisk være profesjonell nok da gitt.

Håper dere har hatt en fin dag[emoji1]

Så fine negler dere har .
Mine ser ut som alltid [emoji14] kanskje jeg skal ha en salong med jentene i morgen kveld. Så jeg for finpusse mine egne også

Jeg gikk jevnlig i neglstudio for å vedlikeholde stygge negler[emoji23] sluttet der rett før jul, og prøver å vedlikeholde selv[emoji4]

3ac6cfecd019c65add4b64d786752b1b.jpg
Var det salg liksom.... [emoji23][emoji87]

Hellige jul!![emoji23] her skal det strikkes!!

Jeg gikk jevnlig i neglstudio for å vedlikeholde stygge negler[emoji23] sluttet der rett før jul, og prøver å vedlikeholde selv[emoji4]
Jeg gikk før også to ganger i mnd. Heste negler trenger å bli fikset. Så gjorde jeg det selv da jeg kom til Norge. Men så glei jeg ut og nå ser det bare forferdelig ut .. igjen * ler*

Mannen har "rar" logikk noen ganger.

Sitter og prater litt etter middagen, og han sier jeg ser trøtt ut noe jeg også er.
Så sier han at han skal lage seg en kopp kaffe og lurer på om jeg skal ha (noe jeg til vanlig ikke drikker), og jeg takker nei.
Han spør om han skal lage te til meg, og jeg sier det ikke er så farlig.

Han går bort for å lage det jeg tror er kaffe til seg selv, men hører det er te han lager og jeg spør om det ikke var kaffe han skulle ha. Jo, svarer han, men te til meg først.
Jammen jeg sa det ikke var så farlig med te til meg.
Da ser han strengt på med og sier, dersom du svarer det ikke er så farlig med te til deg, da blir det en prioritert oppgave.....

Back
Topp