Jobb her ogGod morgenAllerede på plass på jobben. Ser for meg at det blir lite å gjøre idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobb her ogGod morgenAllerede på plass på jobben. Ser for meg at det blir lite å gjøre idag.
God morgenGod morgenAllerede på plass på jobben. Ser for meg at det blir lite å gjøre idag.
Takk for detGod morgen Kengu. Ha en fin dag på jobb
Kos deg på jobbJobb her og
God morgen SynGod morgen
men vi andre?God morgen. Ferie. Så vi kan jo sove lenge ;-)
Så derfor er hele familien ferdige på badet, og jeg skal lage frokost. Mannen skal på jobb. Men vi andre
Bra der ?God morgen Syn
Ikke bare hang den seg opp postet to ganger. Men halve setningen også.men vi andre?
Sove lenge er deilig. Men lenge hos små barn er er vell kanskje ikke så lenge [emoji14]![]()
Den beste [emoji23] Enda gåen kjenner jeg haha.God trening det[emoji23]
Du får prøve det [emoji14]Fortsatt usikker jeg[emoji23] ser bare på mobilen da.. må finne fram PC tror jeg[emoji12]
Sov godt![emoji8]
Ha en fin dag på jobb begge toGod morgen
Snart jobb, kort dag i dag da , bare 6.5 t
God morgenAllerede på plass på jobben. Ser for meg at det blir lite å gjøre idag.
Alt bra her. Med deg da? Deilig å komme hjem igjen?Bra der ?
Ikke bare hang den seg opp postet to ganger. Men halve setningen også.
Men vi andre har altså fri.
Sove lenge er deilig. Men vi gjorde jo egentlig ikke det ;-)
Oi. Er dette en historie vi har hørt om? Hvorfor tidligere?God morgen. Nettopp våkna. Unga var begge stått opp og ferdig spiste da [emoji14]
Herlig med fri.
Søster kommer og tar meg og unga med på en kjøretur. Mao hu kjeder seg veldig [emoji23] Så vi skal til en garnbutikk visstnok [emoji87] Håper de har oppskrift til snøløvgenser. Også håper jeg ikke at den gamle venninnen min er der på jobb. Hu kan by på surskap og fiendlig holdning gitt [emoji23] Men hu jobber der. Så MÅ vel faktisk være profesjonell nok da gitt.
Tjaaa jo,men rett i jobb var så som såAlt bra her. Med deg da? Deilig å komme hjem igjen?
Ser den. Men resten av gjengen har ferie?Tjaaa jo,men rett i jobb var så som så![]()
![]()