Skravletråd april

God morgen. Ferie. Så vi kan jo sove lenge ;-)

Så derfor er hele familien ferdige på badet, og jeg skal lage frokost. Mannen skal på jobb. Men vi andre

Så derfor er hele familien ferdige på badet, og jeg skal lage frokost. Mannen skal på jobb. Men vi andre

men vi andre?

Sove lenge er deilig. Men lenge hos små barn er er vell kanskje ikke så lenge :P ;)

Idag skal jeg i salat baren og kjøpe lunch tenker jeg, Må ha noe godt nå når så mange allerede er startet på påskeferien ;)

men vi andre?

Sove lenge er deilig. Men lenge hos små barn er er vell kanskje ikke så lenge [emoji14] ;)
Ikke bare hang den seg opp postet to ganger. Men halve setningen også.

Men vi andre har altså fri.

Sove lenge er deilig. Men vi gjorde jo egentlig ikke det ;-)

God morgen. Nettopp våkna. Unga var begge stått opp og ferdig spiste da [emoji14]

Herlig med fri.

Søster kommer og tar meg og unga med på en kjøretur. Mao hu kjeder seg veldig [emoji23] Så vi skal til en garnbutikk visstnok [emoji87] Håper de har oppskrift til snøløvgenser. Også håper jeg ikke at den gamle venninnen min er der på jobb. Hu kan by på surskap og fiendlig holdning gitt [emoji23] Men hu jobber der. Så MÅ vel faktisk være profesjonell nok da gitt.

God morgen. Nettopp våkna. Unga var begge stått opp og ferdig spiste da [emoji14]

Herlig med fri.

Søster kommer og tar meg og unga med på en kjøretur. Mao hu kjeder seg veldig [emoji23] Så vi skal til en garnbutikk visstnok [emoji87] Håper de har oppskrift til snøløvgenser. Også håper jeg ikke at den gamle venninnen min er der på jobb. Hu kan by på surskap og fiendlig holdning gitt [emoji23] Men hu jobber der. Så MÅ vel faktisk være profesjonell nok da gitt.
Oi. Er dette en historie vi har hørt om? Hvorfor tidligere?

Snøløvegenser? Hva i alle dager er det?

Back
Topp