Skravletråd april

Næææh, har mer en nok med den vi har. Stort og dyrt prosjekt:P men blir ferdig meg litt etter litt for hvert år:)
Burde jevna vår med jorda [emoji23] Grava bort alt av trær og røtter til nå og ordna en del. Men mannen er ikke den kjappeste og jeg allergisk [emoji23] God kombo.

Blir nok så lekkert til slutt hos dere [emoji1]

Burde jevna vår med jorda [emoji23] Grava bort alt av trær og røtter til nå og ordna en del. Men mannen er ikke den kjappeste og jeg allergisk [emoji23] God kombo.

Blir nok så lekkert til slutt hos dere [emoji1]
Blir kjempe bra:) men tar gruelig lang tid. Jeg og er veldig allergisk. Så spiser allergi medisin som drops når jeg står på hode i jorda:P

Kjempe ! Til panikken tok meg fordi jeg ikke fant veska mi på puben. Som btw var glemt hos venninna mi før vi gikk til puben [emoji23] Sånn er det når mobil og røyk er i jakkelommene. Trenger jo ikke veske da [emoji23]

Mem vi har gått tur nå hele gjengen :D Og nå skal vi på restaurant [emoji7]
3be910da8cbf09d0186d2446cae17581.jpg

Hehe, veske-panikk![emoji23]

Herlig bilde![emoji1]

Du har helt rett![emoji33][emoji849] skikkelig tabbe!
Den 3 babyen er jo der [emoji14] Altså. Tell beina og man skimter babyen. Alle 3 stolene er der også.

Men se det fæle falske lammet heller? Jeg vokste opp med lambireklame, og da var det ett ekte lam gitt.

Restaurant med kinamat er fortært for timer siden. Uno er spilt og skal spilles snart igjen.

Så traff vi venner av oss med barn og gikk på lekeplass hvor unga kan løpe fritt. Mens vi hadde med litt kvikk lunsj, solo og kaffe. Var der vel 2 3 timer nå :D

Minsta ville gå hjem. Så mannen tok hu med seg og gikk. Og jeg bilen.

Og mannen kunne fortelle meg at på denne uka med fornuftig spising og trening hadde han gått ned 3 kg! :D Kjempebra!
Og humøret hans er jo så mye bedre og energien hans. Og han er blitt litt sånn "klyp meg i rumpa" ertende mot meg [emoji7] I love it [emoji169][emoji169]

Så flink han har vært da![emoji1][emoji1] hurra for ertende humør![emoji7]

Back
Topp