Næææh, har mer en nok med den vi har. Stort og dyrt prosjektSå flinke. Komme å ta min hage også? [emoji41]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Næææh, har mer en nok med den vi har. Stort og dyrt prosjektSå flinke. Komme å ta min hage også? [emoji41]
Den har vi sett. Jentungenpå 3,5 elsket denVis vedlegget 223054 Det skal bli gøy![]()
Nicket høres kjent ut men jeg husker desverre minimalt. Imponert over at du husker megSå morro å treffe deg igjen![]()
Så braDen har vi sett. Jentungenpå 3,5 elsket den![]()
Det er detLitt godt det også![]()
Skjønner det. Husker langt ifra alle. Men noenNicket høres kjent ut men jeg husker desverre minimalt. Imponert over at du husker meg
Burde jevna vår med jorda [emoji23] Grava bort alt av trær og røtter til nå og ordna en del. Men mannen er ikke den kjappeste og jeg allergisk [emoji23] God kombo.Næææh, har mer en nok med den vi har. Stort og dyrt prosjektmen blir ferdig meg litt etter litt for hvert år
![]()
Blir kjempe braBurde jevna vår med jorda [emoji23] Grava bort alt av trær og røtter til nå og ordna en del. Men mannen er ikke den kjappeste og jeg allergisk [emoji23] God kombo.
Blir nok så lekkert til slutt hos dere [emoji1]
Sove godtDa er det leggetid. 3 dager. Så starter påskeferien
Natta
Jeg rydder å vi har altfor mye jakker..
Kjempe ! Til panikken tok meg fordi jeg ikke fant veska mi på puben. Som btw var glemt hos venninna mi før vi gikk til puben [emoji23] Sånn er det når mobil og røyk er i jakkelommene. Trenger jo ikke veske da [emoji23]
Mem vi har gått tur nå hele gjengenOg nå skal vi på restaurant [emoji7]
![]()
Hvor mange barn ser du på begynnelsen, og hvor mange på slutten?
Jeg ser 3 i begynnelsen, og 2 på slutten
https://www.youtube.com/watch?v=EXXj1BnXMeQ
God søndag![]()
Yes i Norge igjen nå![]()
Den 3 babyen er jo der [emoji14] Altså. Tell beina og man skimter babyen. Alle 3 stolene er der også.Du har helt rett![emoji33][emoji849] skikkelig tabbe!
Uff ja. Panikk som bare det. Om ikke annet måtte jeg gå ekstra langt i høye hæler... Litt gåen i legga i dag [emoji23]Hehe, veske-panikk![emoji23]
Herlig bilde![emoji1]
Restaurant med kinamat er fortært for timer siden. Uno er spilt og skal spilles snart igjen.
Så traff vi venner av oss med barn og gikk på lekeplass hvor unga kan løpe fritt. Mens vi hadde med litt kvikk lunsj, solo og kaffe. Var der vel 2 3 timer nå
Minsta ville gå hjem. Så mannen tok hu med seg og gikk. Og jeg bilen.
Og mannen kunne fortelle meg at på denne uka med fornuftig spising og trening hadde han gått ned 3 kg!Kjempebra!
Og humøret hans er jo så mye bedre og energien hans. Og han er blitt litt sånn "klyp meg i rumpa" ertende mot meg [emoji7] I love it [emoji169][emoji169]
Vært på joggetur med kengubarnet, koselih![]()
Jada. Litt mor-datter tid med neglelakk er fint når lillesøster er på sovetur med pappa