>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Litt godt det ogsåVært lite her jeg også i grunn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt godt det ogsåVært lite her jeg også i grunn
Så flinke dere begge er [emoji123]Kjempe flinkvi tok oss virkelig i nakken. Jeg ned 6 kg og han 11. Merker det godt på oss begge
spesielt når jeg holde rundt han, og ligger inntil(les: sex) i sengen
![]()
Ble riktig (eller feil alt ettersom) på den siste.Det kan være
Sex)
(Sex)
)
Mysteriet er løst: skriver duDet kan være
Sex)
(Sex)
)
Om man ikke kan skrive ordet sex på ett babyforum der vi alle vet hva som må til som regel for å få baby altså [emoji23]
Er lov. Men finnes tydeligvis en hurtigtast for smileys som har sexOm man ikke kan skrive ordet sex på ett babyforum der vi alle vet hva som må til som regel for å få baby altså [emoji23]

Må da være "kolon sex" uten mellomrom siden ) blir med etter smileyenMysteriet er løst: skriver du
Kolon sex )
Kommer smileyen selv![]()
Tror alle smileyene her har kode, man må bare finne ut hvilke koder de forskjellige harEr lov. Men finnes tydeligvis en hurtigtast for smileys som har sex![]()
Uten mellomrom jaMå da være "kolon sex" uten mellomrom siden ) blir med etter smileyen
Da fant jeg den stiligsteTror alle smileyene her har kode, man må bare finne ut hvilke koder de forskjellige har
Det er jeg enig iDa fant jeg den stiligste![]()
Alt man lærer gitt [emoji23]Er lov. Men finnes tydeligvis en hurtigtast for smileys som har sex![]()
Så bra da. I morgen må jeg også ha meg en liten økt. Blitt super forkjøla. Men må bli en liten enEtter en uke med treningsforbud var det utrolig deilig å komme seg på trening igjen i dag![]()
Nei, det er ikke små tingAlt man lærer gitt [emoji23]
Men hver forsiktig slik at det ikke bare gjør deg mer forkjølet.Så bra da. I morgen må jeg også ha meg en liten økt. Blitt super forkjøla. Men må bli en liten en
Så flinke. Komme å ta min hage også? [emoji41]Idag har vi hatt deilig vår vær. Har jobba ute i Hagen. Støypa såle til en mur. Klargjort for såing av gressfrø. Og gjødsladeilig
![]()
Hovedsakelig kondisjon.Men hver forsiktig slik at det ikke bare gjør deg mer forkjølet.
Hva trener du?