Så morro å treffe deg igjenJo, vi bodde i Bergen da vi fikk de to første. Taxi til føden ja. Mannen tok lappen like etter at vi fikk andre.
Men vi flyttet for fem år siden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så morro å treffe deg igjenJo, vi bodde i Bergen da vi fikk de to første. Taxi til føden ja. Mannen tok lappen like etter at vi fikk andre.
Men vi flyttet for fem år siden.
Har vert stille hele helgen egentlig. Påskeroen er kanskje senket seg?Stille her i dag
Klyp meg i rompa energi, er den beste energienRestaurant med kinamat er fortært for timer siden. Uno er spilt og skal spilles snart igjen.
Så traff vi venner av oss med barn og gikk på lekeplass hvor unga kan løpe fritt. Mens vi hadde med litt kvikk lunsj, solo og kaffe. Var der vel 2 3 timer nå
Minsta ville gå hjem. Så mannen tok hu med seg og gikk. Og jeg bilen.
Og mannen kunne fortelle meg at på denne uka med fornuftig spising og trening hadde han gått ned 3 kg!Kjempebra!
Og humøret hans er jo så mye bedre og energien hans. Og han er blitt litt sånn "klyp meg i rumpa" ertende mot meg [emoji7] I love it [emoji169][emoji169]
Hihi ja [emoji7] Blir så glad jeg også da [emoji39]Klyp meg i rompa energi, er den beste energien![]()
Mannen har gått ned 11 kg på 3 mnder. Så finnes mye av den energien her ogsåHihi ja [emoji7] Blir så glad jeg også da [emoji39]
Så flink han har værtMannen har gått ned 11 kg på 3 mnder. Så finnes mye av den energien her også![]()
Ikke umulig detHar vert stille hele helgen egentlig. Påskeroen er kanskje senket seg?
Oj så bra!Mannen har gått ned 11 kg på 3 mnder. Så finnes mye av den energien her også![]()
Vært lite her jeg også i grunnDe spiser kveldsmat nå så legger de seg. Men har vært en travel, men fantastisk helg da [emoji7] Bare kos hele helga. Så vært lite her inne faktisk. Også har vi hatt sol og varme![]()
Kjempe flinkSå flink han har vært![]()

Hvilken smiley er det som kommer opp?Hva??? Får man ikke lov å skrive s e x? Kommer det smiley i stede da?![]()
Veldig flink du ogsåKjempe flinkvi tok oss virkelig i nakken. Jeg ned 6 kg og han 11. Merker det godt på oss begge
spesielt når jeg holde rundt han, og ligger inntil(les
) i sengen
![]()
I denne Musemor! Skal etterligne 2 smileys som koser seg tydeligvisKjempe flinkvi tok oss virkelig i nakken. Jeg ned 6 kg og han 11. Merker det godt på oss begge
spesielt når jeg holde rundt han, og ligger inntil(les
) i sengen
![]()
Aha..I denne Musemor! Skal etterligne 2 smileys som koser seg tydeligvis
Hmm. Vet ikke helt hva som skjedde der. Får prøve å redigere det igjenAha..
Da gir det innlegget også brått med mening![]()
Men det gikk jo bra det, kanskje det bare er dersom det er en ) etter det blir den smileyen
Det kan væreMen det gikk jo bra det, kanskje det bare er dersom det er en ) etter det blir den smileyen
)