Lys er mer meg til hverdags. Men i dag gikk jeg for lilla. Liker lilla![]()
Digger lilla selv![emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lys er mer meg til hverdags. Men i dag gikk jeg for lilla. Liker lilla![]()
Ja. Kjempeflink er han.Så flink han har vært da![emoji1][emoji1] hurra for ertende humør![emoji7]
Idag har vi hatt deilig vår vær. Har jobba ute i Hagen. Støypa såle til en mur. Klargjort for såing av gressfrø. Og gjødsladeilig
![]()
Skjønner det. Husker langt ifra alle. Men noen![]()
Slik tid er viktig![emoji1][emoji173]
Digger lilla selv![emoji1]
Da er det leggetid. 3 dager. Så starter påskeferien
Natta
Den 3 babyen er jo der [emoji14] Altså. Tell beina og man skimter babyen. Alle 3 stolene er der også.
Men se det fæle falske lammet heller? Jeg vokste opp med lambireklame, og da var det ett ekte lam gitt.
Please do. Måtte pause da for å dobbelsjekke [emoji23]Nå må jeg sjekke igjen[emoji23]
Uff ja. Panikk som bare det. Om ikke annet måtte jeg gå ekstra langt i høye hæler... Litt gåen i legga i dag [emoji23]
Det er faktisk det, hun var kjempestolt av neglene sine og viste dem frem![]()
Lilla har vært min farge siden barndommen. Men neglelakk er ikke helt meg, så vi har to ulike typer på badet. De MED MASSE FARGE er typisk mellomste sine, mens de som er halvdekkende, lyse greier, de er mine. Bortsett fra at jeg har et par røde, en mrk, dyp rød jegbrukte på tærene i fjor sommer, rent gøy, og en julerød jeg brukte i jula, med gullglitter over.
Men dette ble relativt mye farge pga en dekkende mørk lilla under den lyse halvdekkende glitteren, så uvant for meg ser jeg derfor lilla fra undersiden av neglen, i stedet for at jeg er mer vant til at jeg fra overdien gjennom lakken ser der neglen er hvit (altså utenfor fingeren) Det gjør jo også at slitasje vil synes mye fortere da så jeg regner ikke med at denne blir mange dager, men litt gøy var det nå
Please do. Måtte pause da for å dobbelsjekke [emoji23]
God natt alle [emoji8]
Nei, de har ikke giddet å fjerne en baby, den er der. Var ikke vanskelig å se engang?Du har helt rett![emoji33][emoji849] skikkelig tabbe!
Holder påDu får selge unna litt[emoji6]
Prøver å bli detSpreke familien![emoji1]
God morgen Kengu. Ha en fin dag på jobbGod morgen
Snart jobb, kort dag i dag da , bare 6.5 t