Tenker dere på topp 100 listen?
Jeg er ved å falle ut av den, jeg![]()
Ja, er den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker dere på topp 100 listen?
Jeg er ved å falle ut av den, jeg![]()
Hihi. Godt de har lyst til å være med barnebarna [emoji1]Ja
ja forståelig det blir sånn da. Kjempe takknemlig de er så delaktig . Var med de noen timer lørdag ogsåog kommer visst onsdag igjen
![]()
Auda! Hørtes vondt ut ! Håper du føler deg bedre utover dagen
Ja det er super kjektHihi. Godt de har lyst til å være med barnebarna [emoji1]
Jeg har nå blitt veldig mye bedre.
Lille U derimot, han har over 39 i feber.
Frøkna er heller ikke i veldig god form.
Gleder meg ikke spesielt til å reise fra dem i morgen
For en herlig dag. Også med sol da! Jeg og vil ha sol og is ute. Her var det 11 grader og småregn, så var ikke så aller verst, men hadde vært bedre med sol og isHer har vi slappa av mye. Kvalitetstid sammen. Fjelltur og god mat. I dag søndagstur med is i sol og blå himmel. Og god mat og dessert også. Nå er de alle lagt seg [emoji14] Og jeg slapper av foran tv alene [emoji7]
Etter en dag som har stortsett vært mobilfri er jeg klar for å skravle
Så, har dere hatt en fin helg? Gjort noe gøy?
Auch daFøler meg helt grusom[emoji31] har nok hatt en stygg smell. Skal være glad det ikke gikk verre.
Holder på å gå i bakken om jeg bøyer meg forover![]()
Auch daBra det ikke gikk enda verre ja. Men høres veldig ille ut da
![]()
Hihi. Meldt sol og fint til torsdag nå. Så håper det stemmer. Men kunne godt ha bytta. Så det er fint til helga igjen heller. Begge ungene skal på speidertur daFor en herlig dag. Også med sol da! Jeg og vil ha sol og is ute. Her var det 11 grader og småregn, så var ikke så aller verst, men hadde vært bedre med sol og is [emoji14]
Deilig med litt egen tid foran tv. Her ser mannen en film, og jeg har ikke fulgt med så surfer heller mobilen. Haha
Uff ja. Gjerne en god natt søvn hjelper på. Ski er farlig! [emoji37] Tydligvis [emoji85]Slik er det når en skal være helt på ski[emoji23][emoji23] håper morgendagen er bedre. Om ikke blir det en fæl dag på jobb
Hehe det er sant. Men måtte hoppe over noen sider med skravling både i går og i dag. Selv om jeg helst har lyst å lese alt.Har hatt mobil fri jeg også. Godt det ikke har blitt skravlet kjempe mye her inne[emoji85]
Hatt en kjempe fin helg. Du da?
Nå måtte jeg inn å sjekke på storm, og er meldt oppholdt til og med onsdag jo!Hihi. Meldt sol og fint til torsdag nå. Så håper det stemmer. Men kunne godt ha bytta. Så det er fint til helga igjen heller. Begge ungene skal på speidertur da
Men sol og is ja! Luksus. Håper dere får bedre vær snart da
Fort gjort å ikke følge med på film når man starter her.... [emoji23] Selv var det lite folk her i går kveld. Så jeg fulgte faktisk med på filmene vi satte på [emoji23][emoji23]
Absolutt kjekkere med fint vær ja. Har vært sårt savna her i området i mange mnd nå [emoji7][emoji7]Nå måtte jeg inn å sjekke på storm, og er meldt oppholdt til og med onsdag jo!Men vet ikke helt om jeg tror dem [emoji14] Får håpe det blir fint til helgen og. Kjekkere og være på tur i godt vær.
Ja i går kveld tok jeg å lå vekk tlf for å se film med mannen, men da så vi en film jeg og ville se. Hahaha.
Her og. Men så er stortsett solen savnet hele året daAbsolutt kjekkere med fint vær ja. Har vært sårt savna her i området i mange mnd nå [emoji7][emoji7]
Haha. Er det beste ja å legge den helt bort. Helst innesperra. [emoji14]
Var faktisk jeg som valgte filmene da [emoji23][emoji23]
Vi så bare six days and seven nights og next. Gamle actionfilmer som vi begge har sett mange ganger [emoji14] Vi måtte bare finne noe vi visste var gøy. Har begynt på xfiles sesong 1 da. Men etter en episode med ei syk dame som beit i ett øyeeple (inni hodet på en levende mann) for å vise at hu var glad i han, tok vi en liten pause fra det [emoji23][emoji23][emoji23]Her og. Men så er stortsett solen savnet hele året da [emoji14] Neei da.
Haha. Ja, tror av og til jeg skulle hatt tidslås på den tlf. Kun mellom kl .. og kl.. kan du surfe på den, resten av døgnet kan den kun brukes til ringing [emoji14]
Må nesten se på filmene når du har valgt de selv
Jeg og mannen har så forskjellig filmsmak, at når vi ser noe begge liker så må jeg bare følge med.
Mye smartere ja! Er vel slik det pleier å være. Man tror man sparer så masse tid liksom [emoji23]
Sang de både norsk og engelsk?
Så bra! Er nok de som er de beste for de små. Minste her liker best de norske, mens hu på 11 år liker best de engelske nå. Men hu har mista gnisten for de egentlig ser jeg.Mest norsk fanatisk! Til stor glede for min sønn![]()