♫ Skravletråd Mars ♫

Ja

ja forståelig det blir sånn da. Kjempe takknemlig de er så delaktig . Var med de noen timer lørdag også:) og kommer visst onsdag igjen :p
Hihi. Godt de har lyst til å være med barnebarna [emoji1]

Her har vi slappa av mye. Kvalitetstid sammen. Fjelltur og god mat. I dag søndagstur med is i sol og blå himmel. Og god mat og dessert også. Nå er de alle lagt seg [emoji14] Og jeg slapper av foran tv alene [emoji7]
For en herlig dag. Også med sol da! Jeg og vil ha sol og is ute. Her var det 11 grader og småregn, så var ikke så aller verst, men hadde vært bedre med sol og is :p

Deilig med litt egen tid foran tv. Her ser mannen en film, og jeg har ikke fulgt med så surfer heller mobilen. Haha

For en herlig dag. Også med sol da! Jeg og vil ha sol og is ute. Her var det 11 grader og småregn, så var ikke så aller verst, men hadde vært bedre med sol og is [emoji14]

Deilig med litt egen tid foran tv. Her ser mannen en film, og jeg har ikke fulgt med så surfer heller mobilen. Haha
Hihi. Meldt sol og fint til torsdag nå. Så håper det stemmer. Men kunne godt ha bytta. Så det er fint til helga igjen heller. Begge ungene skal på speidertur da :)

Men sol og is ja! Luksus. Håper dere får bedre vær snart da :D

Fort gjort å ikke følge med på film når man starter her.... [emoji23] Selv var det lite folk her i går kveld. Så jeg fulgte faktisk med på filmene vi satte på [emoji23][emoji23]

Har hatt mobil fri jeg også. Godt det ikke har blitt skravlet kjempe mye her inne[emoji85]

Hatt en kjempe fin helg. Du da?
Hehe det er sant. Men måtte hoppe over noen sider med skravling både i går og i dag. Selv om jeg helst har lyst å lese alt.

Så bra ingenting er bedre enn det :) Har og hatt en fin fin helg. Med både besøk og åpenhall.

Hihi. Meldt sol og fint til torsdag nå. Så håper det stemmer. Men kunne godt ha bytta. Så det er fint til helga igjen heller. Begge ungene skal på speidertur da :)

Men sol og is ja! Luksus. Håper dere får bedre vær snart da :D

Fort gjort å ikke følge med på film når man starter her.... [emoji23] Selv var det lite folk her i går kveld. Så jeg fulgte faktisk med på filmene vi satte på [emoji23][emoji23]
Nå måtte jeg inn å sjekke på storm, og er meldt oppholdt til og med onsdag jo! :D Men vet ikke helt om jeg tror dem :p Får håpe det blir fint til helgen og. Kjekkere og være på tur i godt vær.

Ja i går kveld tok jeg å lå vekk tlf for å se film med mannen, men da så vi en film jeg og ville se. Hahaha.

Nå måtte jeg inn å sjekke på storm, og er meldt oppholdt til og med onsdag jo! :D Men vet ikke helt om jeg tror dem [emoji14] Får håpe det blir fint til helgen og. Kjekkere og være på tur i godt vær.

Ja i går kveld tok jeg å lå vekk tlf for å se film med mannen, men da så vi en film jeg og ville se. Hahaha.
Absolutt kjekkere med fint vær ja. Har vært sårt savna her i området i mange mnd nå [emoji7][emoji7]

Haha. Er det beste ja å legge den helt bort. Helst innesperra. [emoji14]
Var faktisk jeg som valgte filmene da [emoji23][emoji23]

Absolutt kjekkere med fint vær ja. Har vært sårt savna her i området i mange mnd nå [emoji7][emoji7]

Haha. Er det beste ja å legge den helt bort. Helst innesperra. [emoji14]
Var faktisk jeg som valgte filmene da [emoji23][emoji23]
Her og. Men så er stortsett solen savnet hele året da :p Neei da.

Haha. Ja, tror av og til jeg skulle hatt tidslås på den tlf. Kun mellom kl .. og kl.. kan du surfe på den, resten av døgnet kan den kun brukes til ringing :p

Må nesten se på filmene når du har valgt de selv:p
Jeg og mannen har så forskjellig filmsmak, at når vi ser noe begge liker så må jeg bare følge med.

Her og. Men så er stortsett solen savnet hele året da [emoji14] Neei da.

Haha. Ja, tror av og til jeg skulle hatt tidslås på den tlf. Kun mellom kl .. og kl.. kan du surfe på den, resten av døgnet kan den kun brukes til ringing [emoji14]

Må nesten se på filmene når du har valgt de selv:p
Jeg og mannen har så forskjellig filmsmak, at når vi ser noe begge liker så må jeg bare følge med.
Vi så bare six days and seven nights og next. Gamle actionfilmer som vi begge har sett mange ganger [emoji14] Vi måtte bare finne noe vi visste var gøy. Har begynt på xfiles sesong 1 da. Men etter en episode med ei syk dame som beit i ett øyeeple (inni hodet på en levende mann) for å vise at hu var glad i han, tok vi en liten pause fra det [emoji23][emoji23][emoji23]

De har faktisk en boks med tidslås på til mobiler [emoji14] Hahaha. Mellom det og det er den ute av syne. Men den kan ikke åpnes før klokka er det den skal være da [emoji14]

Mye smartere ja! Er vel slik det pleier å være. Man tror man sparer så masse tid liksom [emoji23]

Sang de både norsk og engelsk?

Mest norsk fanatisk! Til stor glede for min sønn :)

Mest norsk fanatisk! Til stor glede for min sønn :)
Så bra! Er nok de som er de beste for de små. Minste her liker best de norske, mens hu på 11 år liker best de engelske nå. Men hu har mista gnisten for de egentlig ser jeg.

Men jeg og minste elsker slalom sangen mest [emoji23]

Back
Topp