♫ Skravletråd Mars ♫

Jeg er med i to prosjekter med hovedsete i Trondheim så må dit en gang i blant.
Spøker med at jeg er en saksbehandler som periodevis leker forretningskvinne [emoji14]
Heldigvis kan det meste gjøres på maskinen på kontoret eller over web, ellers så hadde det vært enda mer reise
Såpass ja :) Ja da blir det jo litt turer innimellom. Hvor lenge skal det være da?
 
Såpass ja :) Ja da blir det jo litt turer innimellom. Hvor lenge skal det være da?
Det ene prosjektet kommer nok til å vare litt ute i 2018, det andre oktober tror jeg.
Syns egentlig det er bedre nå enn for bare få år siden.
De på det ene prosjektet samarbeider jeg ofte med, og tidligere møttes man mye oftere fysisk.
Nå møtes man sjeldnere, men har hyppigere skype-møter (over datamaskin med kamera).
 
Det ene prosjektet kommer nok til å vare litt ute i 2018, det andre oktober tror jeg.
Syns egentlig det er bedre nå enn for bare få år siden.
De på det ene prosjektet samarbeider jeg ofte med, og tidligere møttes man mye oftere fysisk.
Nå møtes man sjeldnere, men har hyppigere skype-møter (over datamaskin med kamera).
Bra det er blitt bedre da :) Du trives godt med det? :)
 
Helgen over og jeg er tilbake i Bergen :) i går var vi på Marcus og martinus i Stavanger :) supert arrangement :) i morgen venter jobben.
Lille snuppa er blitt syk og skal være hjemme med pappaen i morgen. Blir en tur til legen tenker jeg!
 
Veldig. De stiller masse opp. :) Hmm i grunn ikke. Slappe av . Levere sent og hente ungene tidlig. Storhandle

Hvordan jobbet du onsdag? Vist lille snuppa er frisk igjen, klar for date da?
 
Helgen over og jeg er tilbake i Bergen :) i går var vi på Marcus og martinus i Stavanger :) supert arrangement :) i morgen venter jobben.
Lille snuppa er blitt syk og skal være hjemme med pappaen i morgen. Blir en tur til legen tenker jeg!
Leste i går om kaostilstander ved parkering og full pakke i Stavanger. Holdt meg langt borte [emoji14]

Koste dere?

God bedring ! Godt med litt pappakos da [emoji8]
 
Herlig med sånne dager da :D Så kjekt når besteforeldre stiller godt opp [emoji7]

Tenker selv på det forholdet jeg har med farmoren min (eneste gjenlevende nå) og farfaren min. Var mye der inne og opplevde alltid noe på gården dems. Men ett kjempeforhold.

Vi har svigermor som er kjempegod. Hu tar de med på bingoer, kinoer, piknik og passer når hu kan [emoji7] Så unga er veldig nære hu [emoji7] Veldig kjekt å se :)
Så flott deee har det sånn:) dette er på farssiden.Mine bor desverre veldig langt inna
 
Leste i går om kaostilstander ved parkering og full pakke i Stavanger. Holdt meg langt borte [emoji14]

Koste dere?

God bedring ! Godt med litt pappakos da [emoji8]

Koste oss masse! Var kaos for de som parkerte nærmest mulig arenaen. Vi valgte heller å gå noen minutter og kom oss ut av parkeringen med det samme :)
 
Nå har jeg fri 2 dager og jobber sent onsdag :)

Event treffes før du skal på jobb da :) må nok ha snuppa hjemme tirsdag. Hun har jo feber i dag og ikke vært i slaget i helgen :(
 
Etter en dag som har stortsett vært mobilfri er jeg klar for å skravle :D

Så, har dere hatt en fin helg? Gjort noe gøy?
 
Så flott deee har det sånn:) dette er på farssiden.Mine bor desverre veldig langt inna
Ikke like lett da nei og ta en spontan tur eller utflukt :) Er farsiden som er mest involvert her også. Mest pga mamma har mye vondt i kroppen. Men hu prøver når vi spør. Som bare er i krise helst.
 
Koste oss masse! Var kaos for de som parkerte nærmest mulig arenaen. Vi valgte heller å gå noen minutter og kom oss ut av parkeringen med det samme :)
Mye smartere ja! Er vel slik det pleier å være. Man tror man sparer så masse tid liksom [emoji23]

Sang de både norsk og engelsk?
 
Etter en dag som har stortsett vært mobilfri er jeg klar for å skravle :D

Så, har dere hatt en fin helg? Gjort noe gøy?
Her har vi slappa av mye. Kvalitetstid sammen. Fjelltur og god mat. I dag søndagstur med is i sol og blå himmel. Og god mat og dessert også. Nå er de alle lagt seg [emoji14] Og jeg slapper av foran tv alene [emoji7]
 
Ja
Ikke like lett da nei og ta en spontan tur eller utflukt :) Er farsiden som er mest involvert her også. Mest pga mamma har mye vondt i kroppen. Men hu prøver når vi spør. Som bare er i krise helst.
ja forståelig det blir sånn da. Kjempe takknemlig de er så delaktig . Var med de noen timer lørdag også:) og kommer visst onsdag igjen :p
 
Back
Topp