♫ Skravletråd Mars ♫

Vi så bare six days and seven nights og next. Gamle actionfilmer som vi begge har sett mange ganger [emoji14] Vi måtte bare finne noe vi visste var gøy. Har begynt på xfiles sesong 1 da. Men etter en episode med ei syk dame som beit i ett øyeeple (inni hodet på en levende mann) for å vise at hu var glad i han, tok vi en liten pause fra det [emoji23][emoji23][emoji23]

De har faktisk en boks med tidslås på til mobiler [emoji14] Hahaha. Mellom det og det er den ute av syne. Men den kan ikke åpnes før klokka er det den skal være da [emoji14]
Er ikke sånn kjempe glad i action, noe går greit men faller fort ut. Mens samboeren er veldig glad i det. Haha. Så får med meg deler av mange action filmer :p Vi så Miss Peregrine's Home for Peculiar Children, tror egentlig det bare var jeg som syntes den var noe. Haha.

Det hørtes ut som en fin måte å vise noen at du er glad i dem :p Har sett de siste sesongen av x-files. Men aldri de første, kanskje like greit.

Kanskje jeg skulle hatt en sånn, har sett at de har sånn til snop og, men hallo da hadde jeg bare gått på butikken da. Litt dumt at man ikke får den ut om det hadde skjedd noe, så får vel bare ta å legge den vekk selv :p
 
Noe gøy på agendaen i uken da?
Uff for mye.
For min del jobb mandag, tirsdag og torsdag. Foreldremøte mandag med eldste.
For minste svømming mandag og speider og kor onsdag.
For eldste speider tirsdag, kor onsdag og svømming torsdag.
For begge speidertur fra fredag til søndag.
Mannen jobb hver dag pluss brøytevakt hele uka.

Fredag til søndag blir å lage mat bare vi to liker for vi er jo alene hjemme ♡ Pleie romantikken litt da hihi
 
Er ikke sånn kjempe glad i action, noe går greit men faller fort ut. Mens samboeren er veldig glad i det. Haha. Så får med meg deler av mange action filmer [emoji14] Vi så Miss Peregrine's Home for Peculiar Children, tror egentlig det bare var jeg som syntes den var noe. Haha.

Det hørtes ut som en fin måte å vise noen at du er glad i dem [emoji14] Har sett de siste sesongen av x-files. Men aldri de første, kanskje like greit.

Kanskje jeg skulle hatt en sånn, har sett at de har sånn til snop og, men hallo da hadde jeg bare gått på butikken da. Litt dumt at man ikke får den ut om det hadde skjedd noe, så får vel bare ta å legge den vekk selv :p
Tryggeste. Hadde klikka så fort jeg hørte PIP oppi en slik boks! [emoji23][emoji23][emoji23] Hadde vel funnet en hammer

Jeg elsker action jeg altså. Men er mest glad i eventyr. Men mannen hater eventyr ala Harry Potter, Dr Strange osv. Så de må jeg se alene da [emoji14]
 
Satte visst på pitch perfect [emoji7] Sikkert sett de 20 ganger.... Elsker de. Ser gjerne bare litt i dag og resten i morgen da [emoji23] klokka begynner å bli sent jo
 
Tryggeste. Hadde klikka så fort jeg hørte PIP oppi en slik boks! [emoji23][emoji23][emoji23] Hadde vel funnet en hammer

Jeg elsker action jeg altså. Men er mest glad i eventyr. Men mannen hater eventyr ala Harry Potter, Dr Strange osv. Så de må jeg se alene da [emoji14]
Hahaha. Samme her. Prøver å ikke se, men er alt for nysgjerrig :p

Er glad i eventyr jeg og. Helst det jeg ser. Mannen kan se litt med meg, men det blir helst marvel og hobbiten og sånne type filmer, resten må jeg se selv:p Men det går heeelt fint. Kan godt kose meg med film alene. Bare synd han nesten alltid er hjemme så jeg ikke får sett. :p
 
Hahaha. Samme her. Prøver å ikke se, men er alt for nysgjerrig [emoji14]

Er glad i eventyr jeg og. Helst det jeg ser. Mannen kan se litt med meg, men det blir helst marvel og hobbiten og sånne type filmer, resten må jeg se selv:p Men det går heeelt fint. Kan godt kose meg med film alene. Bare synd han nesten alltid er hjemme så jeg ikke får sett. :p
Hahaha. Min legger seg på likt som barna. Gjør det enkelt for meg det :D Hihi [emoji56][emoji56] Han står opp 0430 altså for å gå på jobb [emoji14] Så du ikke tror jeg jager han [emoji23]
 
Gratulerer til vinnerne ja :)

Hurra! På tide [emoji23][emoji23]

Jeg lovde jo å gå "all in" og det inkluderte å stoppe abb på denne tråden for ei uke

Så hva har jeg gått glipp av?
 
Jeg lovde jo å gå "all in" og det inkluderte å stoppe abb på denne tråden for ei uke

Så hva har jeg gått glipp av?
Altfor mye [emoji87][emoji85] Vet ikke hvor starte en gang. Har du savna oss også? [emoji56]

Har stemt hveeeer dag :D Og minna de andre på det for deg [emoji11]
 
Altfor mye [emoji87][emoji85] Vet ikke hvor starte en gang. Har du savna oss også? [emoji56]

Har stemt hveeeer dag :D Og minna de andre på det for deg [emoji11]

Du altså :)

Jeg har savnet dere ja.
 
Det må jo være koselig. At man får tilbake det samholdet som var en gang :D Hurra!

Vel, at vi får liv i noe som egentlig var i koma fra vi passerte uke 12 omtrent... og lenge før det forsvant mange til fb og det pågikk ufine greier....
 
Back
Topp