♫ Skravletråd Mars ♫

Vel, at vi får liv i noe som egentlig var i koma fra vi passerte uke 12 omtrent... og lenge før det forsvant mange til fb og det pågikk ufine greier....
Såpass tidlig ja. Så kjedelig da :( Ikke gøy når det blir slik.
 
Må jo passe på :) Så bra da :D Vi er glade for du er tilbake og drar med enda flere å skravle med [emoji1][emoji1]

Jeg har til og med hatt litt opplæring på dem. Ikke så mange som vil orke å skalve ronja-style her tror jeg, men lært noen at litt tempo bare er gøy :)
 
Såpass tidlig ja. Så kjedelig da :( Ikke gøy når det blir slik.

Det var ikke noe kjekt nei. Og noe drittkasting og noe baksnakking og tull. Så forumet ble ganske øde.

Men nå har vi fått en fin gjeng :)
 
Bra. Du tar ansvar. We like ! [emoji1][emoji23]

Hehe

Vinne konkurransen så jeg fort at vi ikke kunne, men når det var "hvordan er det muuuuuulig at de har skrevet 2000 innlegg så fort" så "vel, de er 20 stk så det er bare 100 hver og her skal dere se..." så tar man en liten skravleskole og vips har man litt mer moro :)

Ikke for å kunne skralve like mye som dem, men bare for å vise at... hey, det er gøy :)
 
Det var ikke noe kjekt nei. Og noe drittkasting og noe baksnakking og tull. Så forumet ble ganske øde.

Men nå har vi fått en fin gjeng :)
Så kjedelig. Glad for at jeg ikke fikk med meg det. Men nå er det jo ordentlig god stemning hvertfall :D
 
Men, lalletid.

(sniker selvsagt som vanlig innom fra mobilen etterhvert)
 
Hehe

Vinne konkurransen så jeg fort at vi ikke kunne, men når det var "hvordan er det muuuuuulig at de har skrevet 2000 innlegg så fort" så "vel, de er 20 stk så det er bare 100 hver og her skal dere se..." så tar man en liten skravleskole og vips har man litt mer moro :)

Ikke for å kunne skralve like mye som dem, men bare for å vise at... hey, det er gøy :)
Såpass ja. 20 stk kan skravle sykt mye. Så ikke rart da ja [emoji23][emoji85]

Å skravle er jo gøy. Også flyr jo helst både sidene her og tiden [emoji123]
 
Men, lalletid.

(sniker selvsagt som vanlig innom fra mobilen etterhvert)
Sove godt. Skal legge meg jeg også nå. Prøvde spise opp panna cottaen mannen laga. Men pokker så mektig den er [emoji23] Tror jeg pauser den nå haha.

Natta. Sove godt alle sammen [emoji38]
 
Back
Topp