♫ Skravletråd Mars ♫

Uff for mye.
For min del jobb mandag, tirsdag og torsdag. Foreldremøte mandag med eldste.
For minste svømming mandag og speider og kor onsdag.
For eldste speider tirsdag, kor onsdag og svømming torsdag.
For begge speidertur fra fredag til søndag.
Mannen jobb hver dag pluss brøytevakt hele uka.

Fredag til søndag blir å lage mat bare vi to liker for vi er jo alene hjemme ♡ Pleie romantikken litt da hihi
WOW. Det var litt av en uke :wideyed:

Sist nevnte hørtes deilig ut. Viktig å pleie romantikken:love017
 
God morgen allesammen :)
God morgen [emoji1] Kunne tenkt meg å sovet litt lengre da [emoji317] Liiiiiittt trøtt enda. Men en dusj vekker meg nok opp før jeg skal på jobb :D

Sovet godt?
 
WOW. Det var litt av en uke :wideyed:

Sist nevnte hørtes deilig ut. Viktig å pleie romantikken:love017
Haha ja. Ble en del. Heldigvis kan jeg pakke ned alt til speiderturen på fredag når jeg har fri da :D Og unga er på skolen.

Ja. Håper vi kan pleie litt da. Mannen har brøytevakt. Så håper ikke han blir utkalt da :) I verste fall blir det kun meg. Og da blir jeg å plage dere masse [emoji23]
 
Au!. Jeg som trodde nakken var dårlig i går????
Hah! Fader, hvordan har jeg fått dette til?
Håper morgendagen blir mye bedre. For i dag er jeg handikapet.
 
Ungen våkner stort sett 5.45 så i forbindelse med at det ble sommertid er hennes leggetid fortsatt etter gammel klokke så hun skal sove til 6.45

Jada
Står opp nå vi.
De to andre ungene sover enda også... (mannen sto opp 5.40 og dro tidlig på jobb så det hjalp ikke, jeg sovna med vilje til igjen etter det...)

Skole om 55 min. Opp og hopp
 
Ungen våkner stort sett 5.45 så i forbindelse med at det ble sommertid er hennes leggetid fortsatt etter gammel klokke så hun skal sove til 6.45

Jada
Står opp nå vi.
De to andre ungene sover enda også... (mannen sto opp 5.40 og dro tidlig på jobb så det hjalp ikke, jeg sovna med vilje til igjen etter det...)

Skole om 55 min. Opp og hopp
God morgen :)
Godt å sove litt frempå da :)
 
Helgen over og jeg er tilbake i Bergen :) i går var vi på Marcus og martinus i Stavanger :) supert arrangement :) i morgen venter jobben.
Lille snuppa er blitt syk og skal være hjemme med pappaen i morgen. Blir en tur til legen tenker jeg!

Var konserten bra?[emoji2]
God bedring til snuppa!
 
Back
Topp