♫ Skravletråd Mars ♫

Ungen våkner stort sett 5.45 så i forbindelse med at det ble sommertid er hennes leggetid fortsatt etter gammel klokke så hun skal sove til 6.45

Jada
Står opp nå vi.
De to andre ungene sover enda også... (mannen sto opp 5.40 og dro tidlig på jobb så det hjalp ikke, jeg sovna med vilje til igjen etter det...)

Skole om 55 min. Opp og hopp

Endelig er jentungen vår inn i normal rytme[emoji85] hun sto opp 05.30 før vi stilte klokken. 06.30 er bedre[emoji12]

Håper du fikk alle avgårde[emoji6]
 
skjønner ingenting, skal se hvor mange tråder jeg har startet, men for bare opp alt jeg har skrevet *sukk*
Hvor titter du?

Jeg går på profil, innlegg og nederst velger jeg "startet av"

Sjekka senest i går på meg selv
 
Har akkurat varmet meg rester av mannens kyllingsuppe/gryte fra middagen i går :)
 
Hvor titter du?

Jeg går på profil, innlegg og nederst velger jeg "startet av"

Sjekka senest i går på meg selv
sjekket på søk i forumet, trodde det funket å gjøre det der også!
God formiddag damer. Fått i dere lunch nå?

Jeg har hatt meg 2 knekkebrød med fårepølse og paprika på:)
jo takk fant det ut til slutt;P
 
høres ennå godt ut;P
Var det.


Når den har stått over natta har nudlene absorbert en del fuktighet så jeg tilsetter en skvett vann før jeg varmer i mikro. Da blir den litt tam så jeg kverner over "chili expoltion" som jeg bare kaller chilisalt. Så er det så godt så :)
 
Var det.


Når den har stått over natta har nudlene absorbert en del fuktighet så jeg tilsetter en skvett vann før jeg varmer i mikro. Da blir den litt tam så jeg kverner over "chili expoltion" som jeg bare kaller chilisalt. Så er det så godt så :)
dette er ikke bra for gravidmagen min å høre.... må prøve meg på denne løpet av uka,

I dag kom bestefar hjem med en GRILL!! *ler* han vil ha matcho grill, manfolkgrill.... Hjelpes meg!
 
dette er ikke bra for gravidmagen min å høre.... må prøve meg på denne løpet av uka,

I dag kom bestefar hjem med en GRILL!! *ler* han vil ha matcho grill, manfolkgrill.... Hjelpes meg!
Hehe.

Mannfolk og grill
 
IMG_3908.JPG Hentet fram til sommerklær til frøkna. Måtte få oversikt. Og har omtrent like mye oppe og kjoler. Så hun trenger nok ikke mye mer. IMG_3910.JPG Og tror de har nok sokker nå :p fant videee ut hun ikke har mindre enn 4 regnsett i str 104 og 25 bukser
 
Back
Topp