♫ Skravletråd Mars ♫

376416bc5dcb0a75a3724c100388d7c6.jpg
f925c32c9ed0d95144253155e3de4623.jpg


Her ruges det på tre spirer som ser ut til at de vil ut av eggene sinne i dag eller i morgen

Så spennende!![emoji2]
 
Jeg har nå blitt veldig mye bedre.
Lille U derimot, han har over 39 i feber.
Frøkna er heller ikke i veldig god form.

Gleder meg ikke spesielt til å reise fra dem i morgen
 
God dag :D Hatt en fin dag til nå? [emoji1]

Her er det strålende sol, blå himmel og 9 grader. Rene vårfølelsen.

Begynt på middagen nå mens barna leker og hatt 2 is ute i sola tidligere på biltur [emoji14] Håper været varer [emoji7]
Hatt arbeidshelg. Nå fri i 2 dager. I dag har ungene vært med besteforeldrene i parken :)
 
My god! Er mett! Først en middag. Spilte uno noen runder. Også panna cotta med bringebærsaus. Sofaen ligger vi alle henslengt på nå [emoji23] Snart sovetid for unga [emoji7]
 
Koselig for unga da :D Kjekt med besteforeldre [emoji8]

Herlig med to dager fri da :D Skal du noe spesielt da?
Veldig. De stiller masse opp. :) Hmm i grunn ikke. Slappe av . Levere sent og hente ungene tidlig. Storhandle
 
Veldig. De stiller masse opp. :) Hmm i grunn ikke. Slappe av . Levere sent og hente ungene tidlig. Storhandle
Herlig med sånne dager da :D Så kjekt når besteforeldre stiller godt opp [emoji7]

Tenker selv på det forholdet jeg har med farmoren min (eneste gjenlevende nå) og farfaren min. Var mye der inne og opplevde alltid noe på gården dems. Men ett kjempeforhold.

Vi har svigermor som er kjempegod. Hu tar de med på bingoer, kinoer, piknik og passer når hu kan [emoji7] Så unga er veldig nære hu [emoji7] Veldig kjekt å se :)
 
My god! Er mett! Først en middag. Spilte uno noen runder. Også panna cotta med bringebærsaus. Sofaen ligger vi alle henslengt på nå [emoji23] Snart sovetid for unga [emoji7]
Hva hadde dere til middag?

Er ganske henslengt i sofaen selv nå.
Lille U er i seng, og frøkna bades av pappaen.
Eldsten skal snart spise kvelds.

Egentlig burde jeg pynte ferdig denne kaken nå, men tror jeg slapper litt av først
 
Bare for å ha sagt det, mannen er en fantastisk far, og vil klare dette helt fint.
Er bare mamma-hjertet som protesterer litt.
Har ingen tvil om det. Men man bekymrer seg jo litt alikevel og skulle gjerne kost og trøsta selv også.

Sist jeg var borte fikk minsta spysyka. Men det sa ikke mannen før jeg kom hjem fra jenteturen. For da visste han at jeg kom til å tenke på hu.

De mannfolka er gode de også. Mye trøst og kos å få i pappas fang [emoji7]
 
Har ingen tvil om det. Men man bekymrer seg jo litt alikevel og skulle gjerne kost og trøsta selv også.

Sist jeg var borte fikk minsta spysyka. Men det sa ikke mannen før jeg kom hjem fra jenteturen. For da visste han at jeg kom til å tenke på hu.

De mannfolka er gode de også. Mye trøst og kos å få i pappas fang [emoji7]
Dette er ikke jente tur, men jobb tur, så har egentlig uansett ikke noe valg så lenge mannen kan være hjemme.
Ja, disse mennene er ganske søte når det kommer til det
 
Dette er ikke jente tur, men jobb tur, så har egentlig uansett ikke noe valg så lenge mannen kan være hjemme.
Ja, disse mennene er ganske søte når det kommer til det
Forsto du skulle på jobbtur altså :) Bare tok ett eks. Jeg har ikke jobbturer jeg [emoji39]

Heldigvis er de mannfolka søte ja [emoji7]
 
Forsto du skulle på jobbtur altså :) Bare tok ett eks. Jeg har ikke jobbturer jeg [emoji39]

Heldigvis er de mannfolka søte ja [emoji7]
Jeg er med i to prosjekter med hovedsete i Trondheim så må dit en gang i blant.
Spøker med at jeg er en saksbehandler som periodevis leker forretningskvinne :P
Heldigvis kan det meste gjøres på maskinen på kontoret eller over web, ellers så hadde det vært enda mer reise
 
Back
Topp