Ja tror det. Ut svart selv.Så godt det lar seg gjøre i hvert fallde fleste er vel opptatt med ærend og jobb nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja tror det. Ut svart selv.Så godt det lar seg gjøre i hvert fallde fleste er vel opptatt med ærend og jobb nå
OL i tastetrykking finnes! Eller.. det er verdensmesterskap i det i hvert fall [emoji14] burde melde deg på![]()
Tenker du klarer den veldig veldig lett! [emoji14]
Håper detJeg stanser på den listene stemmer å at vi har beholdt plassen vår![]()
I believe in youNja :/ skravlet masse i går å havnet bare på nærmere 400 så 500 er kansje litt mye![]()
Var en racer på 3310 før [emoji14] nå ødelegger autocorrect for megNja :/ skravlet masse i går å havnet bare på nærmere 400 så 500 er kansje litt mye![]()
Er vi den minste gruppen? Er ganske flott vi har så flinke skravlereHåper detsynes i alle fall at vi er flinke for en liten gruppe som ikke er i permisjon
![]()
HåperdetJeg stanser på den listene stemmer å at vi har beholdt plassen vår![]()
Ja er detEr vi den minste gruppen? Er ganske flott vi har så flinke skravlere![]()
Håper detsynes i alle fall at vi er flinke for en liten gruppe som ikke er i permisjon
![]()
I believe in youom ikke i dag, så regner jeg med imorgen [emoji14] okai? Hihi
Var en racer på 3310 før [emoji14] nå ødelegger autocorrect for meg
De trekker vinnere blant de som er i gruppene som vinner/har fått plasseringHvordan var trekningen igjen. Mellom topp 4 eller får 1. plass premie seg imellom? Skjønner ikke helt hvordan de har tenkt ut denne konkurransen i forhold til premieutdelingen? Får ikke lest pga for dårlig nett i tillegg. Kjempestas [emoji14]
Hoppet forbi meg nå du da?Haha jeg har feilet totalt i dag [emoji14] bare litt over 100 opp siden sist oppdatering [emoji14] men klatret til plass 16 daså det er jo noe
![]()
Syns du er flink jegHaha jeg har feilet totalt i dagbare litt over 100 opp siden sist oppdatering
men klatret til plass 16 da
så det er jo noe
![]()