Hadde vært veldig kjektJa virkelig for jeg håper sånn at det stemmer at vi har 4 plassen vår. Å at vi kansje tar litt innpå de andre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde vært veldig kjektJa virkelig for jeg håper sånn at det stemmer at vi har 4 plassen vår. Å at vi kansje tar litt innpå de andre
Hadde vært veldig kjekt
Tenk om hun var så stressa at hun skrev feil eller ikke har oppdatert listen da
Hadde vært utrolig morsomt i alle fall [emoji14]965 innlegg fra kl 9 og til nå Klarer dere å klatre dere opp til 3 plassen? Sjansene er der om dere girer opp
965 innlegg fra kl 9 og til nå Klarer dere å klatre dere opp til 3 plassen? Sjansene er der om dere girer opp
Var jeg ikke flott der jeg hoppet rundt med de røde duskene mine da?Sjekk denne da
Stå på jenter vi er søren meg gode
Var jeg ikke flott der jeg hoppet rundt med de røde duskene mine da?
Heia heia! (prøver å hjelpe dere her )Hadde vert så digg med den 3 plassen
Var jeg ikke flott der jeg hoppet rundt med de røde duskene mine da?
Hadde vert så digg med den 3 plassen
Alt for dereSkal jammen si du er spretten! [emoji1360]
Alt for dere
Lurer på hvor langt vi er unna Hmm965 innlegg fra kl 9 og til nå Klarer dere å klatre dere opp til 3 plassen? Sjansene er der om dere girer opp
Ja hot var duVar jeg ikke flott der jeg hoppet rundt med de røde duskene mine da?
Takk for det vi er ikke mangeHeia heia! (prøver å hjelpe dere her )
Åhhh ja!!Ja, det hadde vært superdigg!
Det klarer ikke hodet mitt å regne på nå. Da må jeg regne alle gruppene, og jeg orker bare ikke... Sorry!Lurer på hvor langt vi er unna Hmm