Det skjønner jeg godt. Vi venter i spenning vi lang dag?Det klarer ikke hodet mitt å regne på nå. Da må jeg regne alle gruppene, og jeg orker bare ikke... Sorry!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jeg godt. Vi venter i spenning vi lang dag?Det klarer ikke hodet mitt å regne på nå. Da må jeg regne alle gruppene, og jeg orker bare ikke... Sorry!
Bare "bittelitt" overtid de siste dagene her ja.. Dere har skravlet sååååå sinnsykt mye mer enn det jeg hadde regnet med. Så for meg MAX 10 000 per dag...Det skjønner jeg godt. Vi venter i spenning vi lang dag?
Hvor mange er dere egentlig?Takk for det vi er ikke mange
Hvor mange er dere egentlig?
Er bare 9 stk vi? og vi kan klare en 3. plass?! I alle dager for noen skravle høner [emoji23] [emoji173]Hvor mange er dere egentlig?
Oj!!! Og de som er på førsteplass er nesten 40 påmeldteEr bare 9 stk vi? og vi kan klare en 3. plass?! I alle dager for noen skravle høner [emoji23] [emoji173]
Oj!!! Og de som er på førsteplass er nesten 40 påmeldte
Veldig gode! Blir dere bedre kjent? Og kommer dere til å skravle etter konkurransen er ferdig ogs?Vi er gode på tasting
Veldig gode! Blir dere bedre kjent? Og kommer dere til å skravle etter konkurransen er ferdig ogs?
Er først nå jeg har blitt litt kjent med folk her så dette var gøy!Veldig gode! Blir dere bedre kjent? Og kommer dere til å skravle etter konkurransen er ferdig ogs?
Haha, er vel bare positivt når det tar litt av - men ja, kan tenke meg at det har blitt litt mer arbeid enn først tenkt [emoji14]Bare "bittelitt" overtid de siste dagene her ja.. Dere har skravlet sååååå sinnsykt mye mer enn det jeg hadde regnet med. Så for meg MAX 10 000 per dag...
En smule, men det er bare gøy! Værre om det hadde vært bråk og tull, eller noe teknisk som ikke fungerte. Dette her er jo bare morro, og stemningen er så godt i forhold til hva noen forhåndsdømteHaha, er vel bare positivt når det tar litt av - men ja, kan tenke meg at det har blitt litt mer arbeid enn først tenkt [emoji14]
Hehe artig st vi overrasker positivtBare "bittelitt" overtid de siste dagene her ja.. Dere har skravlet sååååå sinnsykt mye mer enn det jeg hadde regnet med. Så for meg MAX 10 000 per dag...
Ja bra det ikke er noe tøys og tullEn smule, men det er bare gøy! Værre om det hadde vært bråk og tull, eller noe teknisk som ikke fungerte. Dette her er jo bare morro, og stemningen er så godt i forhold til hva noen forhåndsdømte
Og Yes og ikke lenge til treff hellerJa, veldig kjent Tror det! Kanskje ikke liiiike mye, men skravler jo jevnt og trutt hver dag [emoji1360]
Litt forskjell gitt ...Oj!!! Og de som er på førsteplass er nesten 40 påmeldte
Og Yes og ikke lenge til treff heller
Hihi ja.Nei, vi får starte nedtelling
Hihi ja.
Ja gjør det du .Og en tråd til planlegging? Skal jeg lage en?