Haha, ja, ikke bare bare det der..Vi har jaggu litt å ta igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja, ikke bare bare det der..Vi har jaggu litt å ta igjen
Litt nervøs for at noe skal tolkes feil. Ikke så lett når man skriver det og ikke får sagt det i den tonen det er ment om du skjønner [emoji14] lett ting misforståsJeg forstod det altså likte den [emoji14] hahaha
Hehe, hjelper jo litt med smileys og sånn. Synes nesten det er verre når jeg skriver mail på jobb - høres jo ut som den kjipingenLitt nervøs for at noe skal tolkes feil. Ikke så lett når man skriver det og ikke får sagt det i den tonen det er ment om du skjønner [emoji14] lett ting misforstås
Litt nervøs for at noe skal tolkes feil. Ikke så lett når man skriver det og ikke får sagt det i den tonen det er ment om du skjønner [emoji14] lett ting misforstås
Haha, ja, ikke bare bare det der..
Ja, klart det og så er det litt kult å se at vi henger med såpass lenge etter «)Nei men vi kan skravle for morro likevel [emoji14]
Ja, klart det og så er det litt kult å se at vi henger med såpass lenge etter «)
Jaha skal ikke se bort i fra detSkal ikke gi rosa en redbull eller espresso da? [emoji14] få litt fart på motivering og fingrene [emoji23] likte den kommentaren om personlig trener. Med en redbull eller espresso kunne vi kanskje fått henne opp på drillsersjant?
Hehe, våre egne trøstepremier?Vi må fikse egne premier
Ja HahaHehe, våre egne trøstepremier?
Da ser det ut som vi havnet på en 5. Plass synes det er en helt grei plassering mtp at alle har sitt å styre med ^^
Da ser det ut som vi havnet på en 5. Plass synes det er en helt grei plassering mtp at alle har sitt å styre med ^^
Kjempebra plassering! Håper dere syntes det var litt gøy, selv om de tre største gruppene tok styringen tidlig!Da ser det ut som vi havnet på en 5. Plass synes det er en helt grei plassering mtp at alle har sitt å styre med ^^
Få noen som er litt dreven på prosentregning, så tenker jeg vi hadde hatt en litt annen plassering [emoji14] i hvertfall den første tidenKjempebra plassering! Håper dere syntes det var litt gøy, selv om de tre største gruppene tok styringen tidlig!
Nå kan jeg kun snakke for meg selv, men jeg har storkost meg var kjekt med litt aktivitet her inne igjenKjempebra plassering! Håper dere syntes det var litt gøy, selv om de tre største gruppene tok styringen tidlig!
Kjempebra plassering! Håper dere syntes det var litt gøy, selv om de tre største gruppene tok styringen tidlig!
Hadde det ikke vært for denne konkurransen, så hadde jeg ikke hatt noe særlig kjennskap til de fantastiske damene som er her! takk som ordnet dette. Var veldig gøy og jeg føler meg plutselig som en av gjengen og ikke bare en attpåklattKjempebra plassering! Håper dere syntes det var litt gøy, selv om de tre største gruppene tok styringen tidlig!
Godt å høre!Nå kan jeg kun snakke for meg selv, men jeg har storkost meg var kjekt med litt aktivitet her inne igjen