Hadde vært veldig kjektJa virkeligfor jeg håper sånn at det stemmer at vi har 4 plassen vår. Å at vi kansje tar litt innpå de andre
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde vært veldig kjektJa virkeligfor jeg håper sånn at det stemmer at vi har 4 plassen vår. Å at vi kansje tar litt innpå de andre
![]()
Tenk om hun var så stressa at hun skrev feil eller ikke har oppdatert listen da![]()
Hadde vært utrolig morsomt i alle fall [emoji14]965 innlegg fra kl 9 og til nåKlarer dere å klatre dere opp til 3 plassen? Sjansene er der om dere girer opp
![]()
965 innlegg fra kl 9 og til nåKlarer dere å klatre dere opp til 3 plassen? Sjansene er der om dere girer opp
![]()
Var jeg ikke flott der jeg hoppet rundt med de røde duskene mine da?Sjekk denne da
![]()
Stå på jentervi er søren meg gode
![]()
Var jeg ikke flott der jeg hoppet rundt med de røde duskene mine da?![]()
Heia heia! (prøver å hjelpe dere herHadde vert så digg med den 3 plassen![]()
Var jeg ikke flott der jeg hoppet rundt med de røde duskene mine da?![]()
Hadde vert så digg med den 3 plassen![]()
Alt for dereSkal jammen si du er spretten! [emoji1360]
Alt for dere![]()
Lurer på hvor langt vi er unna Hmm965 innlegg fra kl 9 og til nåKlarer dere å klatre dere opp til 3 plassen? Sjansene er der om dere girer opp
![]()
Ja hot var duVar jeg ikke flott der jeg hoppet rundt med de røde duskene mine da?![]()
Takk for detHeia heia! (prøver å hjelpe dere her)
Åhhh ja!!Ja, det hadde vært superdigg!
Det klarer ikke hodet mitt å regne på nå. Da må jeg regne alle gruppene, og jeg orker bare ikke... Sorry!Lurer på hvor langt vi er unna Hmm![]()