Godt trente fingrer duhihihi
Hahah ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt trente fingrer duhihihi
Bør detJai går kveld gjorde det det så nå bør vi kunne se resultater
![]()
Håper virkelig detEn time igjen![]()
veldig spent på om vi har tatt innpå litt
eller i det minste beholdt 4 plassen vår
![]()
Flink du erBare 500 inlegg igjen for meg så når jeg jammen 30 000kansje jeg klarer det i dag?
haha det hadde i såfall vert bra jobbet
![]()
OL i tastetrykking finnes! Eller.. det er verdensmesterskap i det i hvert fall [emoji14] burde melde deg påHahah ja [emoji14] de ligger i hardtrening til OL![]()
Tenker du klarer den veldig veldig lett! [emoji14]Bare 500 inlegg igjen for meg så når jeg jammen 30 000kansje jeg klarer det i dag? [emoji14] haha det hadde i såfall vert bra jobbet
![]()
Er veldig imponert faktisk!Vi ligger langt bak, men fortsatt på 4. da!![]()
Nei tror vi har falt til 5Vi ligger langt bak, men fortsatt på 4. da!![]()
Der står ikke mars 17,men stod nå de hadde hoppet så voldsomt hmmjaja [emoji14]![]()
Ikke så verst da![]()
Trodde jeg og, men nyeste snap viste håndskrevet liste hvor vi var på 4Nei tror vi har falt til 5
Ja ,men ut fra de andre snap så 5. Og mars 17 står ikke på håndskrevet liste . MerkeligTrodde jeg og, men nyeste snap viste håndskrevet liste hvor vi var på 4![]()
Gjenstår å se til senere i dag da når Tamara har litt bedre tidJa ,men ut fra de andre snap så 5. Og mars 17 står ikke på håndskrevet liste . Merkelig
Ja gjør såGjenstår å se til senere i dag da når Tamara har litt bedre tid
Så godt det lar seg gjøre i hvert fallVi får skravle på så lenge