Tilbake til 3% nå. Så får vel gå å legge meg da [emoji23] Takk for i kveld. Håper dere får en god natt [emoji178] Ses i morgen [emoji39]
God natt og sov godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tilbake til 3% nå. Så får vel gå å legge meg da [emoji23] Takk for i kveld. Håper dere får en god natt [emoji178] Ses i morgen [emoji39]
Det er litt CSI aktig. Man skal løse mord og finne ting i scener. Så skal man fange morderenHva går det ut på?
Takk og i like måte når du kommer dit [emoji1]God natt og sov godt![]()
Så mye fint du har handlet
Mannen kom hjem med sjokolade [emoji173] han visste jeg ikke hadde en god kveld han. Nei nå er det litt serie så er det natta [emoji4] kommer sterkere tilbake [emoji4]
Sov godt [emoji173]
Snille mannen dinTusen takk [emoji173] Det blir bedre når jeg får grått ut litt. Jeg bare orker ikke være så sosial med alle om dagen pga dette. Blir lett påvirket og veldig mottagelig
Jeg óg spiller criminal caseHver sin smak [emoji56] Hekta på criminal jeg så [emoji56]
Mange fine stunder fremfor meg med andre ord [emoji173]
Når jeg egentlig skulle bruke duppen til minsten, og ringe til Bosch om en kaputt tørketrommel. Men så sitter jeg her inne i stede![]()
Jaja. Mannen får fikse når han kommer hjem![]()
Det er jeg glad for å høre
Hvordab er det med deg?
Gikk raskere enn forventet denne legetimen.
Bihulebetennelse: nesespray [emoji14]
Kolesterolsenkende: får ikke lov å starte uten sikker prevensjon, så da blir det å avvente. Han var veldig positiv til å starte prøving igjen mot slutten av sommeren.
Psyken: ny time ved utgang av permisjonen ang evnt sykemelding
Selv om det ikke hjelper min situasjon veldig, så er det veldig betryggende mtp andre at legen som har jobbet med det i over 30 år aldri har vært borti en slik situasjon som vår med lillebror. Og det er godt å få betryggende ord på at man ikke kunne gjort noe annerledes, og at man har handlet 100% riktig når man først havner i en slik situasjon ♡
Jeg er tilbake på hotellet
Mann og barn dro til white hart lane
Til dere som likte den sjokoladen med salt lakris, fant i dag ut at de har begynt å selge den i stor plate også (155gr). Så måtte selvfølgelg kjøpe en idag da vi var ute å handlet
Vis vedlegget 219886
Tidlig. Men fit for fightOh dwt var tidlig
WOW, for en fangst. Og så nydelige vår farger

God bedring.Godt du har en mann som passer på degMannen kom hjem med sjokolade [emoji173] han visste jeg ikke hadde en god kveld han. Nei nå er det litt serie så er det natta [emoji4] kommer sterkere tilbake [emoji4]
Sov godt [emoji173]
Vil gi deg en klem jegÅ så flott da [emoji173] jeg blir nedprioritert siden folk med ME har mye følelser og ikke mye å gjøre ved. Jeg vil bare lære meg hvordan håndtere dette så jeg slipper å føle meg ubrukelig. Vet med tiden at det blir bedre og. Hørt det av andre med sykdommen

Flott utsikt du har![emoji2]