Da var kjøkkenet ryddet, bolledeigen satt og kjøkkenet ryddet igjen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg barnepass pga jeg skal på et medlemsmøte i ett lag jeg er med iEr det noe spesielt som skjer 12.mars?eller er det din tur til å ligge lenge?
![]()
Kan ikke like altJeg er litt vanskelig [emoji14]
Fader heller.
Jeg bare MÅ!!!! lære meg å spise mindre når maten er god.
Jeg sprekker snart
Så bra!Da var kjøkkenet ryddet, bolledeigen satt og kjøkkenet ryddet igjen![]()
Ja ertepuré er ikke dumtHmm kanskje jeg skal lage ertepuré å ha vedsiden av torsken, det er godtGulrotpuré har jeg aldri smakt..
Ja også står det "sov godt lille venn" som er sydd inn i dynetrekket [emoji23] skikkelig bad boy sengetøy[emoji13]Haha, så maskulint sengetøy han har fått da[emoji23]
Nei det kan man ikkeKan ikke like alt![]()
Og passer godt med gulrot og torsk, selv om jeg trur jeg får noen skeptiske blikk[emoji23]Ja ertepuré er ikke dumt
OkeiDa har jeg barnepass pga jeg skal på et medlemsmøte i ett lag jeg er med i![]()
Heheh kan jo være. Guttungen likte ikke. Frøkna gjørOg passer godt med gulrot og torsk, selv om jeg trur jeg får noen skeptiske blikk[emoji23]
Han er som regel oppe i 5 tia [emoji14]OkeiDet blir godt kan jeg tenke meg
Er det ellers tidlig opp i helgene?
Trur ikke jeg har servert frøkna det før, så ser for meg ansiktet hennes men hu spørr "ehh hva er det???"[emoji23] er de ellers ganske like i hva slags may de liker eller?Heheh kan jo være. Guttungen likte ikke. Frøkna gjør
Oi, det er litt for tidlig detHan er som regel oppe i 5 tia [emoji14]
har han ikke skjønt at det er natt enda da Hehe nei, men hender han er snill og drøyer den litt daOi, det er litt for tidlig dethar han ikke skjønt at det er natt enda da
![]()
Godt med litt ekstra søvn i dag daHehe nei, men hender han er snill og drøyer den litt daI dag sov han til 6.30 men det er sjelden
![]()
Ja det var deilig, følte meg uthvilt i dagGodt med litt ekstra søvn i dag da![]()
Frøkna spiser dobbelt så mye som broren og stortsett alt går ned. Han spiser ikke så mye og en del er ekkeltTrur ikke jeg har servert frøkna det før, så ser for meg ansiktet hennes men hu spørr "ehh hva er det???"[emoji23] er de ellers ganske like i hva slags may de liker eller?
Det lille ekstra gjør underverker av og tilJa det var deilig, følte meg uthvilt i dag![]()
Jeg skjønner, greit at hun spiser det meste daFrøkna spiser dobbelt så mye som broren og stortsett alt går ned. Han spiser ikke så mye og en del er ekkelt![]()
Åja det er helt sikkertDet lille ekstra gjør underverker av og til![]()