♫ Skravletråd februar ♫

Eldste har mer eller mindre vokst av seg astmaen, men diagnosen blir stående noen år til da. Og de var veldig oppmerksom på det når hu havnet på sykehuset i fjor, selv om det ikke var noe tegn til plager med den :)
Okei skjønner. Har minste astma?
 
Ja Ok godt det:) men hva pleier dere ha til stekt torsk?
Ja er det, lenge siden jeg har hatt det nå også. Raspa gulrot, poteter og smelta smør. Syntes det er litt kjedelig men det de andre vil ha til [emoji14] hva pleier dere å ha til torsken?
 
Ja er det, lenge siden jeg har hatt det nå også. Raspa gulrot, poteter og smelta smør. Syntes det er litt kjedelig men det de andre vil ha til [emoji14] hva pleier dere å ha til torsken?
Godt det da:) prøver variere litt. Men i dag blir det kokte poteter,gulrotpuré og smørsaus. Noen ganger rotmos til eller søtpotetmos.
 
Å det hørtes deilig ut, gleder meg til 12 mars for da kan jeg ligge lenge :D
Er det noe spesielt som skjer 12.mars? :) eller er det din tur til å ligge lenge? ;)
 
Hmm var vist ikke lurt å ta sengetøyet te småen i samme maskin som mitt røde sengetøy [emoji14] hans er nå lyserosa med grå striper[emoji23] bodyene er like hvite selv om de var ikke samme vaska da Haha

Haha, så maskulint sengetøy han har fått da[emoji23]
 
Godt det da:) prøver variere litt. Men i dag blir det kokte poteter,gulrotpuré og smørsaus. Noen ganger rotmos til eller søtpotetmos.
Hmm kanskje jeg skal lage ertepuré å ha vedsiden av torsken, det er godt :) Gulrotpuré har jeg aldri smakt..
 
Back
Topp