♫ Skravletråd februar ♫

Hva med tors : 4000. Fre : 5000 Lør og Søn begge dager 4000
Nå kommer jeg og ødelegger litt ;) hva med 5000 imorgen og 4000 de tre andre dagene? Fredag bruker også å være en stille dag... Kan godt stå for stat og kan lage tråd hvis ingen andre vil? :) Ny tråd for hver dag eller en felles tråd?

Nå kommer jeg og ødelegger litt ;) hva med 5000 imorgen og 4000 de tre andre dagene? Fredag bruker også å være en stille dag... Kan godt stå for stat og kan lage tråd hvis ingen andre vil? :) Ny tråd for hver dag eller en felles tråd?

Der kom du inn i skravlinga ja, MiniMe80! Vært supert om du tar ansvaret for dette, hvis du ønsker. Syn=) har også kommet med noen forslag, kanskje dere kan samarbeide evt.? :)

Må det ellers ser det ikke ut her. Bruker ikke mye tid når jeg tar så ofte. Ofte rydder vi sammen etter barna er lagt også
Må nok det vi også, men så jobber vi gjerne begge etter ungene er i seng. Eller så ligger en av oss med yngste. Også glir det ut.

Så nå må jeg rett og slett ta grep

Kjør på. Jeg kunne laget tråd,men gjør meg ingenting å slippe. Stat blir vanskelig da jeg sover på de tidene . Så slå deg løs ;) jeg syns det er gøy med ny hver dag,men jeg er gjerne rar;)

Der kom du inn i skravlinga ja, MiniMe80! Vært supert om du tar ansvaret for dette, hvis du ønsker. Syn=) har også kommet med noen forslag, kanskje dere kan samarbeide evt.? :)
Det kan jeg gjøre :)

Kjør på. Jeg kunne laget tråd,men gjør meg ingenting å slippe. Stat blir vanskelig da jeg sover på de tidene . Så slå deg løs ;)
Men skal vi ta en tråd for hver dag? Antall innlegg som du og Kengu ble enig om eller det forslaget jeg kom med?
Skal ikke ta fra deg gleden med å lage en tråd altså ;)

Lykke til med selskapet Sara:)
Takk, vi har kost oss. Nå har siste gjester dradd så mannen og de eldste ringer svigers så de får prate (bor en dagsreise unna så de kommer ikke i selskaper) mens jeg legger lillemor

Må nok det vi også, men så jobber vi gjerne begge etter ungene er i seng. Eller så ligger en av oss med yngste. Også glir det ut.

Så nå må jeg rett og slett ta grep
Det må bare tas kjapt før man gjør annet :)

Og god bedring til lille
Takk, hun har vært kosejente, men ikke så syk, var 38 i formiddag men 37,7 i ettermiddag og kveld så det steg ikke mer heldigvis. Ikke så tett i nesen nå som i morges. Men overtrøtt ;-)

Back
Topp