♫ Skravletråd februar ♫

Hei jenter! Håper alle har hatt ei fin helg? :) Vinterferien har startet i Trøndelag og jaggu kom ikke snøen i natt, som bestilt! ;) Men den er blaut og tung, regner med den smelter bort like fort som den kom...

Har dere planer for vinterferieuka?
Så kjekt med litt snø når det er vinterferie.
Tror vi må se langt etter det når vinterferien kommer her i neste uke:P

Kos dere med ferie

Starta dagen med å grave meg ut, har snødd ganske mye i natt, og foregår fortsatt.
Helt hvitt ut vinduet...

Hint hint hinthinthint!! :D
Jeg er hvertfall klar!

:D

Da anbefaller jeg at dere setter dere ett skravlemål (for hele forumet) og lager en egen tråd om dette. Så lover jeg å komme med hint om dere klarer deres egne mål :) Kjekt om en eller to tar på seg ansvaret for å notere tall :)
Hvis dere lager dere dette selv denne ganger så blir det kanskje mer moro enn om jeg "presser på dere" er slik utfordring?

Jeg sender gjerne ut ett varsel til alle medlemmer om utfordringen deres om dere ønsker dette :)

Da anbefaller jeg at dere setter dere ett skravlemål (for hele forumet) og lager en egen tråd om dette. Så lover jeg å komme med hint om dere klarer deres egne mål :) Kjekt om en eller to tar på seg ansvaret for å notere tall :)
Hvis dere lager dere dette selv denne ganger så blir det kanskje mer moro enn om jeg "presser på dere" er slik utfordring?

Jeg sender gjerne ut ett varsel til alle medlemmer om utfordringen deres om dere ønsker dette :)

Oi! Da må vi legge en plan ja :)

Oi! Da må vi legge en plan ja :)
Noen får gjøre. Jeg har oftest startet de trådene. Men er fortsatt kvalm av at Tamara sin kommentar til meg ble brukt som (og aldri motsatt) bevis på at jeg ikke inkluderer andre enn den indre kjerne.

Det slo så hardt at min rolle som pådriver i slike utfordringer har fått seg en pause

Hei jenter! Håper alle har hatt ei fin helg? :) Vinterferien har startet i Trøndelag og jaggu kom ikke snøen i natt, som bestilt! ;) Men den er blaut og tung, regner med den smelter bort like fort som den kom...

Har dere planer for vinterferieuka?
Vinterferieuke her også, men ingen planer :) Meldt snø her uti uka også, så får se ok vi får det også :) Har dere noen planer da?

God formiddag! :)

Noen får gjøre. Jeg har oftest startet de trådene. Men er fortsatt kvalm av at Tamara sin kommentar til meg ble brukt som (og aldri motsatt) bevis på at jeg ikke inkluderer andre enn den indre kjerne.

Det slo så hardt at min rolle som pådriver i slike utfordringer har fått seg en pause
Jeg har aldri sagt at du, akkurat du, ikke inkluderer andre!

Det er flere tusen brukere på forumet hver dag, så det er ingen som sier at det er du som må være pådriver og tallknuser ;)

Jeg har aldri sagt at du, akkurat du, ikke inkluderer andre!

Det er flere tusen brukere på forumet hver dag, så det er ingen som sier at det er du som må være pådriver og tallknuser ;)
Jeg vet du ikke sa det, men akkurat det svaret du ga meg (siterte meg) ble brukt som "knusende bevis på at Forumansvarlig mener dere er lite inkluderende og da det rett ut akkurat der" av en bruker.

Og jeg vet noen andre kan ta rollen som tallknuser. Jeg har bare ofte vært den som oppretter en tråd, er en av flere som er tallknusere (men selv med flere tusen brukere er det nesten aldri mer enn en eller to andre som gjør det. Samt en håndfull som spørr "hvordan ligger vi an" og vil noen skal regne det ut) og jeg bare sa fra at jeg altså gjør det ikke så da må noen andre

Jeg klarer ikke. At min tallknusing ble brukt som bevis på manglende inkludering (når årsaken til at jeg starter de trådene hver gang nettopp er å dra med flere enn de som er aktive i denne tråden) traff så sårt at det gjør vondt, og jeg blir kvalm av å prøve

Jeg er heldigvis ikke uerstattelig på bv, så det klarer de nok uten meg :-)

Last edited:

Uff :( jeg er ikke så god på sånne tall og oppdateringer...

og for oss som ikke helt henger med, kan dere forklare litt?
Gjelder det premiene?

Planer for dagen? Her er det daffedag som de fleste andre dager :p
Om ikke denne jenta jeg ammer på senga slutter å klatre ut av senga snart blir det trilletur likevel, i regnvær. Mens hun ideelt sett sover skal jeg tømme bilen som skal på verksted resten av uka. Og helst vaske hele huset, inkl å rydde kjellergangene som ikke ser ut. Flyter av klær. Ja, og brette sikkert fem maskiner med klesvask. Før jeg altaå skal levere bilen klokka fire, så alt jeg ikke rekker, og det er en del, blir i kveld ;-) og i morgen.
Middag hos mine foreldre som passer ungene mens jeg bytter bil på verkstedet før vi drar hjem og prøver å komme i mål til onsdagens seksårsdag.

Så ikke helt daffe nei. ;-)

Prøvde meg på en daff løsning, sove på senga. Men nei. Vi skal ut på tur skjønner jeg...

Back
Topp