♫ Skravletråd februar ♫

God morgen! Idag våknet jeg av vekkerklokke! Helt fantastisk! Normalt har mini vekt meg typ kl 5[emoji42][emoji42] sov godt i natt også [emoji173]

God morgen! Idag våknet jeg av vekkerklokke! Helt fantastisk! Normalt har mini vekt meg typ kl 5[emoji42][emoji42] sov godt i natt også [emoji173]
Det gjorde jeg også.
Forskjellen er at min vekkerklokke stod på kl 5...

Høres deilig ut :D Håper du får en bra dag og da :)

God Morgen damer :D Hjemme i dag og i morgen. I dag skal jeg slappe av og i morgen skal jeg klargjøre til visningen.

Hva ble det til med det dere snakket om at jeg skulle gi hint til hva som skjer i mars? Ble dere enige om å utfordre dere selv?

Hei jenter! Håper alle har hatt ei fin helg? :) Vinterferien har startet i Trøndelag og jaggu kom ikke snøen i natt, som bestilt! ;) Men den er blaut og tung, regner med den smelter bort like fort som den kom...

Har dere planer for vinterferieuka?

Hei jenter! Håper alle har hatt ei fin helg? :) Vinterferien har startet i Trøndelag og jaggu kom ikke snøen i natt, som bestilt! ;) Men den er blaut og tung, regner med den smelter bort like fort som den kom...

Har dere planer for vinterferieuka?
Her er det vinterferie neste uke :) men jeg skal jobbe hele uken :(

Back
Topp