Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen alle sammen
Det gjorde jeg også.God morgen! Idag våknet jeg av vekkerklokke! Helt fantastisk! Normalt har mini vekt meg typ kl 5[emoji42][emoji42] sov godt i natt også [emoji173]
Det ble den heldigvisSå kjedelig da[emoji849] håper neste natt blir bedre!
God morgenGod morgen jenter
God morgenGod morgen alle sammen
God morgen . Så deilig daGod morgen! Idag våknet jeg av vekkerklokke! Helt fantastisk! Normalt har mini vekt meg typ kl 5[emoji42][emoji42] sov godt i natt også [emoji173]

God morgenGod morgen alle sammen
Høres deilig utGod morgen! Idag våknet jeg av vekkerklokke! Helt fantastisk! Normalt har mini vekt meg typ kl 5[emoji42][emoji42] sov godt i natt også [emoji173]
God morgen! Håper dagen blir bedre enn starten daGod morgen.
Helt fantastisk å starte uken med å forsove seg![]()
Synes den var bra! Har ikke hatt lyst å lese bok nr 3 tidligere, men nå bare MÅ jegHva synes du om filmen?
Hva ble det til med det dere snakket om at jeg skulle gi hint til hva som skjer i mars? Ble dere enige om å utfordre dere selv?
Jeg er hvertfall klar!Hva ble det til med det dere snakket om at jeg skulle gi hint til hva som skjer i mars? Ble dere enige om å utfordre dere selv?
Her er det vinterferie neste ukeHei jenter! Håper alle har hatt ei fin helg?Vinterferien har startet i Trøndelag og jaggu kom ikke snøen i natt, som bestilt!
Men den er blaut og tung, regner med den smelter bort like fort som den kom...
Har dere planer for vinterferieuka?
Satser på detGod morgen! Håper dagen blir bedre enn starten da![]()