♫ Skravletråd februar ♫

Veldig kjekt å lage noe fra grunnen. Tar tid men man nyter det jo litt ekstra da :) Har lagt bloggen din på mine favoritter så nå kan jeg få litt insprasjon til fremtidige middager ;)
Bare for å ha sagt det, den er utrolig amarørmessig, og ikke verdens beste bilder.
Har noen venner som spør om oppskriftene mine så den er laget for dem, og siden jeg trenger et sted jeg kan slå opp i mine egne oppskrifter hvor det tas backup av... (Og ved å skrive en blogg blir backup'en gratis :P )

Bare for å ha sagt det, den er utrolig amarørmessig, og ikke verdens beste bilder.
Har noen venner som spør om oppskriftene mine så den er laget for dem, og siden jeg trenger et sted jeg kan slå opp i mine egne oppskrifter hvor det tas backup av... (Og ved å skrive en blogg blir backup'en gratis :p )
Syns den så veldig bra ut jeg :)
Greit å slippe å skrive oppskriften mange ganger når noen spør da :) Greit å ha det på nett :)

Hjelpes jeg må skifte kanal
Film ferdig å nå var det plutselig program om gøamourmodeller..

Her er det 15-20 i en klasse og 4 klasser per trinn....
Høres slitsomt ut [emoji14]
Liker småskoler godt. Føler jeg selv fikk godt utbytte av det. Mer lærer pr elev, mer læretid pr elev.. De sa det på vgs også [emoji14]
"ååh, du er elev fra xxx. Da har vi forventninger, for de er alltid så skoleflinke" [emoji14]

Høres slitsomt ut [emoji14]
Liker småskoler godt. Føler jeg selv fikk godt utbytte av det. Mer lærer pr elev, mer læretid pr elev.. De sa det på vgs også [emoji14]
"ååh, du er elev fra xxx. Da har vi forventninger, for de er alltid så skoleflinke" [emoji14]
På den andre siden så er det vanskeligere å få gode lærere til distriktet...
Og ved tanke på at vi begge jobber i Oslo, og må finne 2 jobber der hvor det ikke fins så mange dersom våre barn skal gå på så liten skole er det ikke så veldig aktuelt for oss

På den andre siden så er det vanskeligere å få gode lærere til distriktet...
Og ved tanke på at vi begge jobber i Oslo, og må finne 2 jobber der hvor det ikke fins så mange dersom våre barn skal gå på så liten skole er det ikke så veldig aktuelt for oss

Njæææ.. Ikke her rundt, da. De har nok lærere egentlig. Men så er det et lite område generelt. Vanskeligere rundt Oslo, antar jeg..

Men ja. Jeg er veldig glad i denne skolen. Og håper virkelig den består, for store skoler er ikke særlig aktuelt for meg at barna mine går på. Men å diskutere store/små skoler er jo egentlig ikke noe poeng. Man må jo velge det skoletilbudet man har i nærheten, og alt i alt kommer det jo oftest an på om man foretrekker bygd eller by.

Njæææ.. Ikke her rundt, da. De har nok lærere egentlig. Men så er det et lite område generelt. Vanskeligere rundt Oslo, antar jeg..

Men ja. Jeg er veldig glad i denne skolen. Og håper virkelig den består, for store skoler er ikke særlig aktuelt for meg at barna mine går på. Men å diskutere store/små skoler er jo egentlig ikke noe poeng. Man må jo velge det skoletilbudet man har i nærheten, og alt i alt kommer det jo oftest an på om man foretrekker bygd eller by.
Må fremdeles finne 2 jobber, til mannen og meg...

Oj det var få
Var oppe i 40 da jeg var elev der, så er ganske få nå ja. Håper de kommer opp i tall når det evt blir Montessori. Synes 30-50 elever er et fint tall på en skole, egentlig, jeg da [emoji14]

Back
Topp