♫ Skravletråd februar ♫

God morgen alle sammen.

Ny dag og nye muligheter og ingen plan om kjøpesenteret i dag :-) (dog burde jeg sjekket storebror påstand om at han har en blå genser til karneval litt bedre. Det viser seg at han mente en grønn (tilnød turkis) og møøøøørkeblå stripet genser fra Pierre Robert.

Jeg må saumfare skapet om vi ikke har noe som er....blittelitt mer....blått.

Her er bare ca en grad

Det er ikke bare meg som synes det et litt bakvendtland å ha refleks-telle-kampanje på skolen nå? De begynte 1.2 og teller ut denne uka. Alle skal ha refleksvest.

Det hadde vært lurere å skape den gode vanen i... Si.... Oktober? Sånn siden det nå faktisk er så lyst klokka åtte at gatelysene slås av, det er dagslys....

Hvor ble det av alle??

Ekko? Eller noe som ikke laster oppdatering hos meg?

Ekko? Eller noe som ikke laster oppdatering hos meg?
Ingen innlegg utenom dine siden kl 8 idag. Er visst en dag man er opptatt på idag :) Veldig stille her idag ja.

Dagens trilletur unnagjort :)
Ble en tur på 5 km i dag, fint vær og 5 plussgrader. For bare 4 dager siden var det -9 grader liksom :p Ustabilt det været ;)

Det er ikke bare meg som synes det et litt bakvendtland å ha refleks-telle-kampanje på skolen nå? De begynte 1.2 og teller ut denne uka. Alle skal ha refleksvest.

Det hadde vært lurere å skape den gode vanen i... Si.... Oktober? Sånn siden det nå faktisk er så lyst klokka åtte at gatelysene slås av, det er dagslys....
Oktober hadde nok passet mye bedre, er jo snart ikke behov for refleks på en god stund..

Back
Topp