♫ Skravletråd februar ♫

Dere med android. Ser dere emoji fra oss med iPhone? (Har vi samme??) og fra Pc, kan dere se fra iPhone og android? Jeg må bare spørre. En med android: kan du se disse f eks: [emoji851][emoji41][emoji36][emoji33][emoji49]
eb2f54f0978fce6de5d6e16c1e56c006.jpg

Dere med android. Ser dere emoji fra oss med iPhone? (Har vi samme??) og fra Pc, kan dere se fra iPhone og android? Jeg må bare spørre. En med android: kan du se disse f eks: [emoji851][emoji41][emoji36][emoji33][emoji49]
84dfe249b802f77aad872971d88929a7.jpg

Siden vi er inne på bøker. Noen som har lest den siste Åsne Seierstad, er den bra? Svigerfar har bursdag i morgen, tenker å kjøpe den. Men han er det jeg vil kalle en "viderekommen leser" så nytter ikke komme med noen middels bra bok. Øvrige forslag tas imot med klemmer [emoji8]

(Edit: han digger ikke krim)

Siden vi er inne på bøker. Noen som har lest den siste Åsne Seierstad, er den bra? Svigerfar har bursdag i morgen, tenker å kjøpe den. Men han er det jeg vil kalle en "viderekommen leser" så nytter ikke komme med noen middels bra bok. Øvrige forslag tas imot med klemmer [emoji8]
Ikke lest den nei

Ja dro. Og det var virusinfeksjon altså forkjølet med feber. CRP normal. Men da vet jeg og kan sove godt i natt! Sist han hadde feber var han 1 uke gammel og det viste seg å være Hjernehinnebetennelse så er hun derre hysteriske moren på legevakten haha

Jamen hjernehinnebetennelse er veldig alvorlig, så forstår du følger med å passer på. Ikke hysterisk ;)

Back
Topp