God ettermiddag[emoji2]
Siste uka før vinterferie!
Vinterferie, hva er det?? [emoji13]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God ettermiddag[emoji2]
Siste uka før vinterferie!
Arrrg!!!
Noen ganger har jeg på følelsen av at jeg er alenemamma med 4 unger
Er mer denne berømmelige dråpen som fikk berget til å renne over, egentlig en filleting
Blir for forutsigbartOida
Er bare at dersom jeg ber han om å gjøre noe så tar det 100 år før det blir gjort, eller så blir det gjort feil.Men filleting kan bli store de!
Ja, informert mannen så får vi seMye penger å spare på å bytte dag[emoji4] om dere har tid![emoji12]
Er vell slikgammel vane er vond å venne
![]()
Er mer denne berømmelige dråpen som fikk berget til å renne over, egentlig en filleting
Hvordan er formen ellers? Dro du til legen?
Ny bok i posten i dag, gleder meg tio å lese videre på den
Er bare at dersom jeg ber han om å gjøre noe så tar det 100 år før det blir gjort, eller så blir det gjort feil.
Klarte å få han til å pakke ut varene etter jeg var å ukeshandlet sist.
Kom hjem etter å hatt en lang dag på jobb som startet kl 7 (var oppe kl 05:30), hatt 2 skrikende unger i bilen på vei hjem, hatt 2 kraftige migerneanfall i løpet av dagen, var totalt utslitt og skulle bare lage middag og fant ikke svinekjøttdeigen jeg skulle lage kebab av i kjøleskapet.
Den hadde han selvfølgelig lagt i frysen, og det var nok til å vippe meg av pinnen.....
Som sagt, en filleting
Ja tydeligvis !ha det gått ok på jobben i dag?
Vinterferie, hva er det?? [emoji13]
Ja dro. Og det var virusinfeksjon altså forkjølet med feber. CRP normal. Men da vet jeg og kan sove godt i natt! Sist han hadde feber var han 1 uke gammel og det viste seg å være Hjernehinnebetennelse så er hun derre hysteriske moren på legevakten haha
Blir for forutsigbart
Ny bok i posten i dag, gleder meg tio å lese videre på den
Er bare at dersom jeg ber han om å gjøre noe så tar det 100 år før det blir gjort, eller så blir det gjort feil.
Klarte å få han til å pakke ut varene etter jeg var å ukeshandlet sist.
Kom hjem etter å hatt en lang dag på jobb som startet kl 7 (var oppe kl 05:30), hatt 2 skrikende unger i bilen på vei hjem, hatt 2 kraftige migerneanfall i løpet av dagen, var totalt utslitt og skulle bare lage middag og fant ikke svinekjøttdeigen jeg skulle lage kebab av i kjøleskapet.
Den hadde han selvfølgelig lagt i frysen, og det var nok til å vippe meg av pinnen.....
Som sagt, en filleting
På overflaten flyter vannliljeneHvilken bok?
Det er sånn vi med skolebarn harEnig hva var det igjen??[emoji851]