Jeg ser de siste der ja
Ok
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser de siste der ja
På PC ser jeg hvertfall de fra iphone (har iphone og ipad selv).
Ja. En del foreldre har. Og en god del har ikke. ;-)Å mange foreldre til skolebarn![]()
Eller ikke? Jeg har skolebarn men ingen vinterferiedessverre
![]()
Dere med android. Ser dere emoji fra oss med iPhone? (Har vi samme??) og fra Pc, kan dere se fra iPhone og android? Jeg må bare spørre. En med android: kan du se disse f eks: [emoji851][emoji41][emoji36][emoji33][emoji49]
Dere med android. Ser dere emoji fra oss med iPhone? (Har vi samme??) og fra Pc, kan dere se fra iPhone og android? Jeg må bare spørre. En med android: kan du se disse f eks: [emoji851][emoji41][emoji36][emoji33][emoji49]
Må ta deg ferir daEller ikke? Jeg har skolebarn men ingen vinterferiedessverre
![]()
Badeland i fredrikshavnHva er the reef?
Hvor ble det i London? Hvilken bydel liker du best
Har vel ikke sagt alle har det heller så skjønner ikke kveruleringenJa. En del foreldre har. Og en god del har ikke. ;-)
Ikke lest den neiSiden vi er inne på bøker. Noen som har lest den siste Åsne Seierstad, er den bra? Svigerfar har bursdag i morgen, tenker å kjøpe den. Men han er det jeg vil kalle en "viderekommen leser" så nytter ikke komme med noen middels bra bok. Øvrige forslag tas imot med klemmer [emoji8]
Ja dro. Og det var virusinfeksjon altså forkjølet med feber. CRP normal. Men da vet jeg og kan sove godt i natt! Sist han hadde feber var han 1 uke gammel og det viste seg å være Hjernehinnebetennelse så er hun derre hysteriske moren på legevakten haha
Så digg daGod kveldendelig hjemme !!!
![]()
Ikke lest den nei
Søk det opp , veldig poppis
God kveldendelig hjemme !!!
![]()