♫ Skravletråd februar ♫

5f8fc8ba52beecfec9adab967efe3b63.jpg
Fikk blomster og bok i morsdagdgave.[emoji9]Ble rørt til tårer jeg,er min første morsdag så er meget lettrørt nå [emoji307]

Herlig gave![emoji173]
Hurra for mor!

Får håpe de vokser det av seg[emoji4]
Det har nesten eldste gjort her...mye mindre plaget nå[emoji4]
Vel. Eldste vokste av seg eksemflekkene på kroppen. Men så ble hendene tørre. Tørrere for hver vinter og etterhvert røde, såre, sprekker opp. Fuktighetskrem holdt de første årene, i fjor burde vi hatt kortison, i år har vi det. Sove med hansker og krem har han vel gjort siden han var 4-5 år. 8,5 nå

Søstra er altså fem. Seks om ti dager. Og tørr. Jeg vet ikke hvilken vei det går de neste årene, time will tell.

God morgen! Morsdag og jeg er den første som våkner. Litt kjipt da! Når storebror ikke er i hus, så sover lillesøster leeeenge. Men det gjør ikke moren [emoji23]

Det er kjipt![emoji849]
God morsdag til deg! Håper du får slappe av litt idag[emoji2]

Åh, guri!! Her har skravla gått i ett siden sist. Blir ordentlig imponert - rekordsatsning i februar! Har lite tid til å skravle for tiden, men ville bare ønske alle en god helg og gratulere med morsdagen! :)

God helg og gratulerer med morsdag til deg også![emoji2]

Så herlig å høre på.

Ungene leker på loftet med Lego. Minecraft-monster som de har bygget en skole til men den er kombinert monster og Lego friends skole.

Jeg hører på at de leker og koser seg.

"å, så søt hund"
"du kan få klappe den om du vil"
"det går ikke. Jeg er allergisk"
"slapp av, dette er ikke vanlig hunder så dem tåler du nok"

Lillemor leker i stua med meg. :-)

Så ikke for meg å tilbringe morsdagen på legevakta :( Skal inn kl 13.30 med eldstemann som er på fjerde dagen med feber.. :( *bekymra mamma*

Så ikke for meg å tilbringe morsdagen på legevakta :( Skal inn kl 13.30 med eldstemann som er på fjerde dagen med feber.. :( *bekymra mamma*
Uffda, håper de kan hjelpe på legevakta. God bedring!

Back
Topp