Det har vi igrunnen alltid hatt. Og våre har faktisk bare ganske milde atopiske plager.
Får håpe de vokser det av seg[emoji4]
Det har nesten eldste gjort her...mye mindre plaget nå[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har vi igrunnen alltid hatt. Og våre har faktisk bare ganske milde atopiske plager.
5 bøker lastet ned å jeg har 23 dager på meg til å lese de.
2 av de har 750 sider hver..
Fikk blomster og bok i morsdagdgave.[emoji9]Ble rørt til tårer jeg,er min første morsdag så er meget lettrørt nå [emoji307]![]()
God morgenlegge seg 3 og opp 6 er gjerne ikke det smarteste
zzzzz
Vel. Eldste vokste av seg eksemflekkene på kroppen. Men så ble hendene tørre. Tørrere for hver vinter og etterhvert røde, såre, sprekker opp. Fuktighetskrem holdt de første årene, i fjor burde vi hatt kortison, i år har vi det. Sove med hansker og krem har han vel gjort siden han var 4-5 år. 8,5 nåFår håpe de vokser det av seg[emoji4]
Det har nesten eldste gjort her...mye mindre plaget nå[emoji4]
God morgen
God morgen! Morsdag og jeg er den første som våkner. Litt kjipt da! Når storebror ikke er i hus, så sover lillesøster leeeenge. Men det gjør ikke moren [emoji23]
Åh, guri!! Her har skravla gått i ett siden sist. Blir ordentlig imponert - rekordsatsning i februar! Har lite tid til å skravle for tiden, men ville bare ønske alle en god helg og gratulere med morsdagen!![]()
En bamse , blomster og litt tilHva fikk du? [emoji173]
Så koseligFikk kaffe og frokost på sengen i dag, sammen med en liten gave! Nå får jeg sitte med bena høyt mens far vasker ut hytta og pakker bilen. *lykke* [emoji5]håper deres morsdag er like fin supermammaer!
Det gjør jegKos deg med bøkene[emoji2]
Det er kjipt![emoji849]
God morsdag til deg! Håper du får slappe av litt idag[emoji2]
En bamse , blomster og litt til
Uffda, håper de kan hjelpe på legevakta. God bedring!Så ikke for meg å tilbringe morsdagen på legevaktaSkal inn kl 13.30 med eldstemann som er på fjerde dagen med feber..
*bekymra mamma*
Uff da.Så ikke for meg å tilbringe morsdagen på legevaktaSkal inn kl 13.30 med eldstemann som er på fjerde dagen med feber..
*bekymra mamma*
TakkUffda, håper de kan hjelpe på legevakta. God bedring!
Takk ❤Uff da.
Masse god bedring