♫ Skravletråd februar ♫

Jo, men regelverket sier ikke at man ikke kan hive ungene, bare at man ikke skal oppføre seg på en slik måte at det er en fare for dem, og når de svarer med full latterkrampe og det er fra en høyde på 1/2 cm ned på en myk madrass er det ikke noe er regelverk sier noe om

Du informerte ikke om denne 1/2 cm i utgangspunktet så derfor ble jeg bekymret vettu[emoji23]

Åh, guri!! Her har skravla gått i ett siden sist. Blir ordentlig imponert - rekordsatsning i februar! Har lite tid til å skravle for tiden, men ville bare ønske alle en god helg og gratulere med morsdagen! :)

Fikk kaffe og frokost på sengen i dag, sammen med en liten gave! Nå får jeg sitte med bena høyt mens far vasker ut hytta og pakker bilen. *lykke* [emoji5]håper deres morsdag er like fin supermammaer!

Åh, guri!! Her har skravla gått i ett siden sist. Blir ordentlig imponert - rekordsatsning i februar! Har lite tid til å skravle for tiden, men ville bare ønske alle en god helg og gratulere med morsdagen! :)

Hei Shoegirl! God helg til deg og, og god morsdag! :)

God helg og gratulerer til deg og [emoji173]

Fikk kaffe og frokost på sengen i dag, sammen med en liten gave! Nå får jeg sitte med bena høyt mens far vasker ut hytta og pakker bilen. *lykke* [emoji5]håper deres morsdag er like fin supermammaer!

For en herlig morgen [emoji173]

Da har jeg og mini vært på småbarns trim :) veldig kjekt! Ingen frokost på sengen og ingen gaver her. Men nå baker sambo boller ;)

Litt usikker enda. Vurderer loppemarked og kafé. Evt. Åpen sal,aktivitetshall. Diskutere med mannen når han våkner . Der da?
Spise kake ;)
Har sykt barn, så ikke så veldig mye aktivitet på oss i dag.

Back
Topp