♫ Skravletråd februar ♫

Litt som frøkna med andre ord.
Hun har også mild atopisk eksem og tåler ikke ull
Mine to eldste tåler ull. Yngstemor gjør ikke. Ikke sånn at litt ull er krise, men det kommer eksem snikende. Ull som er vevd med bomull på innsiden går bra. Ullvotter går faktisk også bra.

Sant nok.

Jeg ble vekket av mannen. Og så våkna snuppa før jeg rakk stå opp

Det var den lørdagskvelden, liksom.... La meg visst ca 1845 jeg.
1845, det var omtrent når mannen kom opp etter at jeg ble lei av å se han holde på å sovne av i sofaen og sendte han i seng i 16:30 tiden

Mine to eldste tåler ull. Yngstemor gjør ikke. Ikke sånn at litt ull er krise, men det kommer eksem snikende. Ull som er vevd med bomull på innsiden går bra. Ullvotter går faktisk også bra.
Litt ull går fint nå, men når hun var yngre var det ikke snakk om, selv ikke men bomull innerst eller under.
Endte opp med å sverge til bambus

5f8fc8ba52beecfec9adab967efe3b63.jpg
Fikk blomster og bok i morsdagdgave.[emoji9]Ble rørt til tårer jeg,er min første morsdag så er meget lettrørt nå [emoji307]

Den gang Liv var liten var det nesten bare LilleBa som er utrolig mykt og godt.
Nå har også Hust&Clare kommet med noe, og det er bare ekstremt mykt, som å ta på luft..
Jeg kjøpte en body fra reflex i bambus som er ekstremt myk. (eneste plagg i hennes størrelse ellers skulle jeg kjøpt mer men kom over det på halv pris nå for ikke så lenge siden. Det meste som hang der var altfor stort)

Morsdag og farsdag har vi feiret fra jeg var lita, ja, mine foreldre feiret da de var små også. Dette er en dag å vise at en setter pris på sine foreldre. (Vel to, en for hver av dem) det gjør vi hele året, men skader ikke med en dag ekstra
:-)

Enig! En tradisjon vi også er store på. Viktig!

Back
Topp