Ja ikke sant, skjønner ikke hva dere klager på![]()
Klager ikke, bare informerer deg om regelverket[emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ikke sant, skjønner ikke hva dere klager på![]()
Hvem er syk?
Jo, men regelverket sier ikke at man ikke kan hive ungene, bare at man ikke skal oppføre seg på en slik måte at det er en fare for dem, og når de svarer med full latterkrampe og det er fra en høyde på 1/2 cm ned på en myk madrass er det ikke noe er regelverk sier noe omKlager ikke, bare informerer deg om regelverket[emoji12]
Vekdig unødvendig synes jeg [emoji15]Skal ikke se vekk i fra det. Vært mye rare mennesker her... men glemmer aldri saken fra 2010/11. Uffmange som ble såret da.
Men hvordan fan de ut at hun hadde en falsk profil da?Å.ja stemmer det
Sånne er det dessverre på alle forum
Jada. Det blir bra. Vi ringer svigermor på facetime i morgen, ungene har sendt kort i posten (Vel. De tegnet. Jeg sendte) de har tegnet til mamma og min bestemor også eller, mellomste i alle fall, eldstemann er hos en kompis så han får ta det i kveld eller i morgen tidlig
Vet ikke helt
Kom megikke inn på ebib
Det ble han
Hjerteskjærende....[emoji22]
Men hvordan fan de ut at hun hadde en falsk profil da?
Uff da [emoji32] [emoji32] [emoji32] [emoji32]De gikk på besøk fordi hun ble syk eller "mistet" eller noe... så kom de på døren hos bestemoren og noe greier.
Vi har hatt dobbelt i...over ti år tror jeg. Så der er et must ja. Mamma sverger derimot til wilfa sitt som har seks store hjerter
Å hjelpes, teletubbies på samisk...
Jobber i tollvesenet[emoji4] men er sambandskontakt, så sitter hos politi to dager i uka[emoji4]
Absolutt ingenting som jeg vet omHva skjer???
Håper du koste deg![]()
God kveld jenter![emoji2]
Hva gjør dere?