Vi har hatt dobbelt i...over ti år tror jeg. Så der er et must ja. Mamma sverger derimot til wilfa sitt som har seks store hjerterJa må ha dobbelt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har hatt dobbelt i...over ti år tror jeg. Så der er et must ja. Mamma sverger derimot til wilfa sitt som har seks store hjerterJa må ha dobbelt![]()
Oj daÅ hjelpes, teletubbies på samisk...
Det verste er at Lille U er helt fascinert..Oj da
Ikke vært med henne . Ungen og mannen har. Vært på Senvakt jegville bare huset skulle se bra ut til de kom hjem
![]()
Vel 18 års grense er for meg ikne veiledende,unger på barneskolen skal ikke spille gta ++ er min mening
God morgen alle sammen![]()
Og dere snakker ikke samisk?Det verste er at Lille U er helt fascinert..
Ikke i det hele tatt.Og dere snakker ikke samisk?
Ai, men kan teletubbies virkelig bli værre på ett annet språkIkke i det hele tatt.
TV'en bare stod på NRK Super siden noen hadde glemt å slå den av og samisk barneTV begynte
Egentlig ikke.Ai, men kan teletubbies virkelig bli værre på ett annet språk![]()
Hva gjør du?God ettermiddag/kveld[emoji1]
He he han er det jaDet verste er at Lille U er helt fascinert..
Pappaene greier ofte når de må og mamma er ute heldigvis [emoji4]
Vet ikke om de små er mer innstilt på at pappa skal legge eller om pappaene trår ekstra til da
Det minner meg på, mannen må øve litt mer på å legge Lille U på kvelden.Her har pappaen trådd til å fått øve på dagsoving. Han har ikke vits initiativ til å legge og ville/vil helst at jeg legger. Spurte et par ganger, men han sA alltid : nei du er så flink [emoji173]Så bra han har pappaperm, da må han![]()
God morgen![]()
God morgen alle sammen.
God morgen![]()
Ha en fin dag alle sammen![]()
Hva jobber du med? Var det politiet ?
Jammen de ler så godt dersom jeg hiver dem (fra ca 1/2 cm over madrassen) istedenfor å bare legge dem forsiktig ned![]()
Ja ikke sant, skjønner ikke hva dere klager påHehe, ja det er vel innafor da[emoji23]