♫ Skravletråd februar ♫

Min mann og de to eldste er i samme ærend. Jeg og lillesøster unngår å spionere mens vi småshopper litt.
Vet ikke helt hva det blir til her.
Jeg husker alltid farsdagen, men etter at den ikke ble feiret en gang siden jeg var veldig gravid og syk og ikke orket har mannen fått det for seg at vi ikke feirer slikt.
Og jeg blir småsnurt hvert år.
(Dog har en misstanke på at han har husket i år)

Ba mamma på "sykt barn-besøk" i dag. Siden hun ikke visste hvilket barn som var sykt, en av guttene mine eller meg (jeg er jo barnet hennes ;) ), så fikk vi gave alle 3 :)
Eldstemann (som er det syke barnet) fikk litt snacks, minstemann (som bare er 3 mnd og vanskelig å kjøpe noe godt til) fikk en pakke våtservietter :p
Og så fikk jeg disse [emoji173]
Vis vedlegget 218502

Ååh, for en snill mamma du har![emoji7][emoji173]

Vet ikke helt hva det blir til her.
Jeg husker alltid farsdagen, men etter at den ikke ble feiret en gang siden jeg var veldig gravid og syk og ikke orket har mannen fått det for seg at vi ikke feirer slikt.
Og jeg blir småsnurt hvert år.
(Dog har en misstanke på at han har husket i år)

Det blir spennende å se! :)

De to eldste diskuterer.
Det er lørdag i dag, og frøkna vil ha vafler istedenfor lørdagsgodt, eldste vil ha godteri.

Eldstens argument er at vi har godteri i skapet og det vil være mye mindre arbeid for mamma...
Så koselig at han tenker på meg :Heartred:Heartred

(Begge får forresten som de vil, vafler til lunsj og lørdagsgodter til barneTV)

De to eldste diskuterer.
Det er lørdag i dag, og frøkna vil ha vafler istedenfor lørdagsgodt, eldste vil ha godteri.

Eldstens argument er at vi har godteri i skapet og det vil være mye mindre arbeid for mamma...
Så koselig at han tenker på meg :Heartred:Heartred

(Begge får forresten som de vil, vafler til lunsj og lørdagsgodter til barneTV)

Så søtt! Veloppdragen må jeg si;) vafler blir det her og! Det må være noe av det beste jeg vet....

Back
Topp