Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke helt hva det blir til her.Min mann og de to eldste er i samme ærend. Jeg og lillesøster unngår å spionere mens vi småshopper litt.
Jammen de ler så godt dersom jeg hiver dem (fra ca 1/2 cm over madrassen) istedenfor å bare legge dem forsiktig nedHåper du behersket deg[emoji12] er vel ikke lov å hive barn?!
Ba mamma på "sykt barn-besøk" i dag. Siden hun ikke visste hvilket barn som var sykt, en av guttene mine eller meg (jeg er jo barnet hennes), så fikk vi gave alle 3
Eldstemann (som er det syke barnet) fikk litt snacks, minstemann (som bare er 3 mnd og vanskelig å kjøpe noe godt til) fikk en pakke våtservietter
Og så fikk jeg disse [emoji173]
Vis vedlegget 218502
Kos deg på jobb søta
Såååå fornøyd med pakkene som kom i dag.
Nå blir kb kjekk [emoji173]Vis vedlegget 218504
Uff så trist jeg ble av å lese innlegget i en annen tråd her fra en bruker jeg har skravlet mye med
Livet er urettferdig
Ser say yes to the dress her og leter etterhoteller i londonDeilig! Jeg og. Utfor på teven![]()
Veldig fornøydHerlige klær[emoji1]
Nå blir han snasen[emoji173]
Så du fant det utHva har jeg gått glipp av?[emoji20]
Følte meg ikke helt bra i morges, men ble heldigvis mye bedre utover dagen
Ikke godt nei, men satser på at elocon i første omgang og canoderm senere skal bidra til bedre hud
Hvorfor får så mange barn spille spill med 18 års grense?
Å artpåtil erte den som ikke får lov å spille
Mhm er detSamme lurer jeg også på![emoji35]
Er en grunn til 18 års grensen faktisk...
Vet ikke helt hva det blir til her.
Jeg husker alltid farsdagen, men etter at den ikke ble feiret en gang siden jeg var veldig gravid og syk og ikke orket har mannen fått det for seg at vi ikke feirer slikt.
Og jeg blir småsnurt hvert år.
(Dog har en misstanke på at han har husket i år)
Ser say yes to the dress her og leter etterhoteller i london

De to eldste diskuterer.
Det er lørdag i dag, og frøkna vil ha vafler istedenfor lørdagsgodt, eldste vil ha godteri.
Eldstens argument er at vi har godteri i skapet og det vil være mye mindre arbeid for mamma...
Så koselig at han tenker på meg
(Begge får forresten som de vil, vafler til lunsj og lørdagsgodter til barneTV)
Og så er det egentlig ganske enkelt å lageSå søtt! Veloppdragen må jeg sivafler blir det her og! Det må være noe av det beste jeg vet....
Og så er det egentlig ganske enkelt å lage
Tar litt tid å steke, men etter vi fikk dobbeltjern går det mye fortere