Hvilken konsert da?Pakke weekendbagen til konsert og hotellovernatting imorgen, brette litt klær og rydde hjemme. Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken konsert da?Pakke weekendbagen til konsert og hotellovernatting imorgen, brette litt klær og rydde hjemme. Du da?
Åh bor du på de traktenr jaBryan Adams konsert, med mannen jaGleder meg veldig til det
![]()
Bryan AdamsHvilken konsert skal du på?
Ja gjør det, noen timer unna, men kjører glatt det for en sånn konsertÅh bor du på de traktenr ja
Har noen jaMye planer da?
Nei ble feilsiterig. Skulle til musemorIkke jeg nei.Ønsket god bedring til musemor
![]()
Samme som her daTV MV og SV her [emoji23]
Kos deg på jobbHmm. nei.. Da var det jobb gitt![]()
Musemor føler seg heldigvis mye bedreNei ble feilsiterig. Skulle til musemor
Er ikke det barnemishandling??Sitter og lurer på om jeg skal hive noen unger i seng![]()
Jupp skal på kino blant annetSkal dere noe gøy i helgen jenter?
Det skjønner jegJa gjør det, noen timer unna, men kjører glatt det for en sånn konsert![]()
Godt å høreMusemor føler seg heldigvis mye bedre![]()
Jammen, jammen, Lille U elsker å bli hevet i seng.Er ikke det barnemishandling??![]()
![]()
![]()
Whaaaaaat
Skal bli veldig kjekt![]()
TakkMå kose dere masse!
Og så har man jo alle variabler på vaktene, Tidlig TV, Sen TV, Tidlig MV, Sen MV, Tidlig SV, Sen SV...Heldigvis hadde vi faste vakter på faste dager da jeg jobbet i bhg, men det var litt av et puslespill.
Alle bhg hun har gått i har hvert med skikkelige uteområder [emoji4]
Den som var oppe i sommerferien sist var best sånn sett, de hadde absolutt alt man kan tenke seg ute med kjørefelt for syklene [emoji54]