Lurte på hvor du hadde blitt av![emoji33]
Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurte på hvor du hadde blitt av![emoji33]
Sitter og venter på et viktig møte og føler jeg egentlig burde ha holdt sengen i dag![]()
Her må jeg få prøvd vårtøyet. Spent på hva frøkna går inn i av arvtøyet.
Flink du er da[emoji2] vårrengjøring ??
God morgenhar ingen planer for dagen jeg. Lurer på om jeg kanskje skal ta og prøve meg på en månedsmeny. Eller kanskje ukesmeny er mer overkommelig [emoji23]
Vet... burde gå oftere. Svigerfamilien er langrennsfantaster. Her går det både i Birken og Marcialonga. Og meg da: kun på kosetur i påskeuka. Hehe. Jeg er mer en alpintjente. Liker fart!
Åhh hotellfrokost er såå diggMorn morn! Vi endte opp med å sove på hotell i natt. Hytta var altfor kald for mini så svigermor hadde booket rom til oss. Det er hverdagsluksus det... mannen er nede og varmer hytta mens jeg og mini sitter på hotellfrokost [emoji5]
Tror det blir mest hyttekos i dag. Knallværet kommer i morgen, da blir det skitur!
Mhm. Hvor mye må evt. kjøpes nytt mon troSpennende!
AhhhFotograf, takstmann, taco og kake [emoji13] kort oppsummert![]()
Jeg liker å planlegge. Ikke snakk om å bruke det på lenge. men liker å vite hvor mye nytt de begge trenger...kan man handle på tilbud etc.Vår?! Er jo kaldt jo. Håpet på sol i dag til fotografen skulle komme, men ser dårlig ut [emoji30]
AhhhHvordan kake
?
Jeg liker å planlegge. Ikke snakk om å bruke det på lenge. men liker å vite hvor mye nytt de begge trenger...kan man handle på tilbud etc.
Pakke weekendbagen til konsert og hotellovernatting imorgen, brette litt klær og rydde hjemme. Du da?Hva har dere for planer i dag?![]()
Her er det bare en kraftig forkjølelse.Mange syke nå! Er det en influensa som går tro? Masse god bedring [emoji5]
God morgen (eller er vel formiddag nå... sånn er det når jeg våkner sentGod morgenhar ingen planer for dagen jeg. Lurer på om jeg kanskje skal ta og prøve meg på en månedsmeny. Eller kanskje ukesmeny er mer overkommelig [emoji23]
Lykke tilFotografen kommer for å ta bilder, og takstmannen kommer. Skummelt [emoji33][emoji33]
Mhm. Hvor mye må evt. kjøpes nytt mon tro![]()
Jeg liker å planlegge. Ikke snakk om å bruke det på lenge. men liker å vite hvor mye nytt de begge trenger...kan man handle på tilbud etc.
Pakke weekendbagen til konsert og hotellovernatting imorgen, brette litt klær og rydde hjemme. Du da?
Her er det bare en kraftig forkjølelse.
Har bare et par møter i dag jeg må på.
Har heldigvis løsnet litt nå.
Må få laget meg litt te når jeg kommer tilbake på kontoret før neste møte