♫ Skravletråd februar ♫

På vei til hytta nå[emoji2]gleder meg til litt ordentlig vinter med masse snø!

Rart hvor knytta man blir til kjæledyr :)
Skjedde noe med meg i svangerskapene også, blir lettere rørt og kan faktisk ta til tårene av bagateller. Slik var det virkelig ikke før :p
Driver og forbereder meg på å miste hunden vår.

Hun fyller 14 i år. Har forventet levetid på rasen på 12-14 år. Hun har fjernet livmor etter akutt betennelse, hatt betennelse på skjoldbruskkjertelen, har en kronisk sykdom (cushings). En sånn tøff runde til som de to store betennelsene tåler hun nok ikke

Hun fyller 14 i år. Har forventet levetid på rasen på 12-14 år. Hun har fjernet livmor etter akutt betennelse, hatt betennelse på skjoldbruskkjertelen, har en kronisk sykdom (cushings). En sånn tøff runde til som de to store betennelsene tåler hun nok ikke

Off så trist[emoji22]

Koselig med tur da [emoji4]
Håper hun er med på planene dine idag [emoji4]
Håper det. At hun sovner fint.

Mannen kommer kanskje hjem så tidlig at jeg slipper ha henne med på dans, det er luksus i så fall.

Så håper jeg å få være litt effektiv i kveld

Huff, vært gjennom litt av hvert hun :( Trist at hun snart blir borte :(

Åh, er så fælt når man blir konfrontert med dødeligheten deres. [emoji24]
Men på en annen side er det vondt å tenke på en hund i familien som ble holdt igjen for lenge på tross av smerter, bare fordi folka ikke klarte å gi slipp.
Det beste man kan håpe på er at man klarer å ta riktig avgjørelse når tida er inne.

Måtte hente eldstemann i bhg litt tidligere enn vanlig, fikk telefon om at han har feber :/
Han som gikk glipp av Luciafeiring i desember pga sykdom, kan se ut som at han kanskje går glipp av karneval i morgen også.. :(

Huff, vært gjennom litt av hvert hun :( Trist at hun snart blir borte :(
En skikkelig fighter som har kommet seg gjennom alt hun har. Men gammel ja, og snart borte. Jeg vil savne henne. Vi har bare hatt henne siden hun var 7 da, jeg var akkurat blitt gravid med hun som fyller seks om et par uker. Hun var svigerfar sin før.

Åh, er så fælt når man blir konfrontert med dødeligheten deres. [emoji24]
Men på en annen side er det vondt å tenke på en hund i familien som ble holdt igjen for lenge på tross av smerter, bare fordi folka ikke klarte å gi slipp.
Det beste man kan håpe på er at man klarer å ta riktig avgjørelse når tida er inne.
Vi gir slipp når tiden er inne. Nå har hun det bra, men neste sånne heftige sykdom, da skal hun få slippe

Back
Topp