Vet ikke hvor alvorlig dessverre
Sender deg en klem[emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke hvor alvorlig dessverre
Planerfor dagen?
Driver og forbereder meg på å miste hunden vår.Rart hvor knytta man blir til kjæledyr
Skjedde noe med meg i svangerskapene også, blir lettere rørt og kan faktisk ta til tårene av bagateller. Slik var det virkelig ikke før![]()
Driver og forbereder meg på å miste hunden vår.
Hun fyller 14 i år. Har forventet levetid på rasen på 12-14 år. Hun har fjernet livmor etter akutt betennelse, hatt betennelse på skjoldbruskkjertelen, har en kronisk sykdom (cushings). En sånn tøff runde til som de to store betennelsene tåler hun nok ikke
Håper det. At hun sovner fint.Koselig med tur da [emoji4]
Håper hun er med på planene dine idag [emoji4]
Huff, vært gjennom litt av hvert hunDriver og forbereder meg på å miste hunden vår.
Hun fyller 14 i år. Har forventet levetid på rasen på 12-14 år. Hun har fjernet livmor etter akutt betennelse, hatt betennelse på skjoldbruskkjertelen, har en kronisk sykdom (cushings). En sånn tøff runde til som de to store betennelsene tåler hun nok ikke
Kose deg masse!På vei til hytta nå[emoji2]gleder meg til litt ordentlig vinter med masse snø!
Åh, er så fælt når man blir konfrontert med dødeligheten deres. [emoji24]Driver og forbereder meg på å miste hunden vår.
Høres digg ut det da, ha en super hyttetur!På vei til hytta nå[emoji2]gleder meg til litt ordentlig vinter med masse snø!
En skikkelig fighter som har kommet seg gjennom alt hun har. Men gammel ja, og snart borte. Jeg vil savne henne. Vi har bare hatt henne siden hun var 7 da, jeg var akkurat blitt gravid med hun som fyller seks om et par uker. Hun var svigerfar sin før.Huff, vært gjennom litt av hvert hunTrist at hun snart blir borte
![]()
Kos dere på hytta og skikkelig vinterPå vei til hytta nå[emoji2]gleder meg til litt ordentlig vinter med masse snø!
Vi gir slipp når tiden er inne. Nå har hun det bra, men neste sånne heftige sykdom, da skal hun få slippeÅh, er så fælt når man blir konfrontert med dødeligheten deres. [emoji24]
Men på en annen side er det vondt å tenke på en hund i familien som ble holdt igjen for lenge på tross av smerter, bare fordi folka ikke klarte å gi slipp.
Det beste man kan håpe på er at man klarer å ta riktig avgjørelse når tida er inne.
Spiller på damelag men ikke toppdivSpiller du profesjonell fotball?![]()
Takk fordet ❤Sender deg en klem[emoji173]
Hva har du shoppet?Jeg var på et møte og på shopping [emoji2]
Kos dere på hyttaPå vei til hytta nå[emoji2]gleder meg til litt ordentlig vinter med masse snø!
Tassmus [emoji173] For et herlig navn!
Skipskatter er kjempekule![]()
Skipskatter er vakre de[emoji175] Wilma heter hu. Hu er 8 mndVis vedlegget 218377