Det skjønner jeg godt. Må være en herlig beskjed å fåTakk [emoji4]
Han er ganske overlykkelig [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jeg godt. Må være en herlig beskjed å fåTakk [emoji4]
Han er ganske overlykkelig [emoji4]
Jotakk. Det ble litt soving i rykk og napp, hun sovna jo på fanget så jeg prøvde å legge i senga men der sov hun bare så lenge jeg ammet så vi gikk tur, deilig vær, sanket candy og hun sov til vi var nesten hjemme. Så nå er det tid for lunsj til oss begge og så får vi se om jeg kommer noe lenger på kjøkkenet før jeg må handle og hente i bhg, lage middag og spise før snuppa skal på barnedans og muligens mannen ikke er kommet hjem så jeg må ha med lillemor dit... Så hjem og legge henne, og de eldste, håpe hun sover greit og prioritere mellom dusj, jobb og kjøkken før jeg legger meg..Håper du har fått hvert ute og sanket mange candy [emoji4]
Lykke til med kjøkkenet [emoji4]
Takk det skaljegKos deg på jobb![]()
Mhm det er detEn aktiv dag med andre ord![]()
Du trøtt også jaDa er vi to..
God morgen i alle fall![]()
Takk for detØnsker deg en fin dag på jobb![]()
Her blir det også tatt litt og litt, alt tar så mye lengre tid etter man fikk barnHunden vil ut snart.
Lillemor vil sove
Jeg skal definitivt benytte meg av dobbel candy i pokemon go, så 23% strøm er litt lite. Lade. Og prøve å rydde litt på kjøkkenet i mellomtiden.
Masterplanen min for å rekke bursdag er kjøkken i dag og i morgen
Det høres mye ut å trenge to dager på å rydde kjøkkenet, men kombinasjonen av en del "dyptgående rot. Ikke bare oppvask liksom" og det faktum at jeg ikke har mye tid hver dag, så setter jeg to dager på det. Jeg har lillemor på 13 mnd med mamma-avhengighet som ikke er helt god på å hjelpe til på kjøkkenet (men god på å tømme papirinnsamlingen utover gulvet. Det ser rotete ut, men er fort gjort å plukke sammen igjen i det minste) hele dagen. Som sover på trilletur og våkner før jeg har rukket å spise lunsj de fleste dager.
Tiden fra ungene er i seng, gitt at hun faktisk sover uten at jeg ligger ved siden av henne skal jeg, hver dag, helst benytte på å holde huset i stand, rydde og vaske til bursdag, dusje et par ganger i uka, helst en gang iblant bare spise kveldsmat og hvile, samt ideelt sett jobbe så mye jeg bare klarer som burde være minst en time for dagen.
Om jeg antar at det tar et par timer å rydde og vaske kjøkkenet (ikke medregnet tiden oppvaskmaskinen bruker etc) så tar det absolutt to dager.
Koselig det også. Ikke så veldig effektivt daMan kaaaaan også "bare amme lillemor før jeg tar fatt på den kjøkkenbenken" og ende med en sovende ettåring på fanget (og en sovende hund under bordet)
Deilig å dra til frisør synes jeg, var der selv for 2 uker sidenJeg har levert kidsa i barnehagen, slappa av litt på sofaen, rydda litt, og skal snart en tur til frisøren. Gleder meg![]()
Definitivt enklere å rydde hus når vi bare var voksne. Eller med store barn før vi fikk snuppa. Så jeg vet det blir lettere igjen om sånn 3-4 år ;-)Her blir det også tatt litt og litt, alt tar så mye lengre tid etter man fikk barn [emoji14]
Med en baby på 3 mnd med kolikksmerter og en på 2,5 år i selvstendighetsalderen, så er det mye som blir nedprioritert
Lykke til med planene dine![]()
Vært trøtt i ett år jeg nå, haha. Først svangerskapet (fikk vel positiv test på denne tiden i fjor), og nå også trøtt med en liten en på 3 mnd som ikke liker å soveDu trøtt også ja
Det er da jeg tenker at jeg har faktisk permisjon for å passe henne, ikke rydde husetKoselig det også. Ikke så veldig effektivt da![]()
Greit å høre at jeg ikke er alene om å ikke ha støv på hjernenDefinitivt enklere å rydde hus når vi bare var voksne. Eller med store barn før vi fikk snuppa. Så jeg vet det blir lettere igjen om sånn 3-4 år ;-)
Men litt sånn lat og uten mye støv på hjerna har jeg alltid vært så rotete hus har vi egentlig alltid hatt og kommer til å fortsette å ha ;-)
Når jeg mistet ene mine for 2 år siden var det veldig tungt, og kan fortsatt tenke på han og det kommer noen tårer, har også blitt mer følsom etter jeg ble gravid med eldsteDet var ikke noe kult, neiGråt mye i noen dager der altså.. Var jo så knytta til det lille nøstet også, så tok det faktisk tyngre enn jeg hadde forventa.
Husarbeid bør oftest komme litt i siste rekke i permisjon, med noen få unntak da. Bursdager og såntDet er da jeg tenker at jeg har faktisk permisjon for å passe henne, ikke rydde huset![]()
Rart hvor knytta man blir til kjæledyrNår jeg mistet ene mine for 2 år siden var det veldig tungt, og kan fortsatt tenke på han og det kommer noen tårer, har også blitt mer følsom etter jeg ble gravid med eldste
Koselig med tur da [emoji4]Jotakk. Det ble litt soving i rykk og napp, hun sovna jo på fanget så jeg prøvde å legge i senga men der sov hun bare så lenge jeg ammet så vi gikk tur, deilig vær, sanket candy og hun sov til vi var nesten hjemme. Så nå er det tid for lunsj til oss begge og så får vi se om jeg kommer noe lenger på kjøkkenet før jeg må handle og hente i bhg, lage middag og spise før snuppa skal på barnedans og muligens mannen ikke er kommet hjem så jeg må ha med lillemor dit... Så hjem og legge henne, og de eldste, håpe hun sover greit og prioritere mellom dusj, jobb og kjøkken før jeg legger meg..
Var ikke sånn før her heller så var veldig uvant. Er mer vant til det nåRart hvor knytta man blir til kjæledyr
Skjedde noe med meg i svangerskapene også, blir lettere rørt og kan faktisk ta til tårene av bagateller. Slik var det virkelig ikke før![]()
Er så lei av sykdom nå!!!!!!!!!!!!!!!!
Hehe, rart med det, ender alltid opp med å kjøpe noe til barna, selvom jeg i utgangspunktet skal handle til meg selv[emoji16] men vintertøy får man egentlig aldri nok av.