♫ Skravletråd februar ♫

Da sier jeg god natt :)
Mini-E har omsider sovna i senga si og ikke på puppen, satser på minst 3 timer søvn i første omgang ;)
Nattinatt, sove godt[emoji4]

Jepp, en av mine favirittbøker så dette må bli bra :happy:
Jeg er spent på om jeg liker den, men satser på det, håper jeg kan få en ny favoritt serie[emoji106]

Uff, så leit, også når du er på ferie da, slår jo aldri feil, det[emoji19] I det minste bra dere skal flytte litt på dere, så du da vet du blir bra i formen igjen[emoji4]
Var her allergien først kom så typisk at jeg sliter ekstra her
Men enkelt for mannen å si at nei vi må tilbake imorgen, svigers ser jo selv hvor ille jeg er her.

God natt damer, Egypt er landet som aldri sovner så mannen er ute med barndomsvenner [emoji4]

Vi har noen som passer på posten vår og idag hadde det kommet et veldig viktig brev.
Mannen er må autorisert provisor farmasøyt i Sverige! [emoji16]det betyr at han endelig er fullstendig ferdig med alle kurs og all praksis! Dette skal feires for vi har jobbet mot dette i snart 3 år [emoji16]

Natta alle sammen, nå er det kvelden for meg også[emoji4]

God natt damer, Egypt er landet som aldri sovner så mannen er ute med barndomsvenner [emoji4]

Vi har noen som passer på posten vår og idag hadde det kommet et veldig viktig brev.
Mannen er må autorisert provisor farmasøyt i Sverige! [emoji16]det betyr at han endelig er fullstendig ferdig med alle kurs og all praksis! Dette skal feires for vi har jobbet mot dette i snart 3 år [emoji16]
Gratulerer med den gode nyheten! Skjønner den må feires :)

Grattis til mannen da! Så fin nyhet å få [emoji4]

Back
Topp