♫ Skravletråd februar ♫

Islykter har jeg tenkt vi skal lage neste helg/uke når det er meldt litt kaldere, her er det meldt pluss på dagen et par dager til
Da vil jeg se bilder[emoji3] Kan ta bilder når vi har laget dem vi og[emoji106] her er det meldt kaldt i 10 dager, så blir å lage dem i helgen når mannen jobber senvakt[emoji4]

Hva går den ut på?
Et par som er eiendomsmeglere, der dama plutselig blir zombie-ish og må spise mennesker. De må derfor sammen finne slemme mennesker å drepe slik at hun kan spise. Det er en komiserie, så litt spesielt og langt fra skummelt og dystert zombie-serier gjerne blir :p

Et par som er eiendomsmeglere, der dama plutselig blir zombie-ish og må spise mennesker. De må derfor sammen finne slemme mennesker å drepe slik at hun kan spise. Det er en komiserie, så litt spesielt og langt fra skummelt og dystert zombie-serier gjerne blir :p
Blir litt som IZombie eller hva den serien på TVNorge heter?

Den serien er kul :D
Denne var.. spesiell, av mangel på et annet ord ;) Skuespillet var så som så også.
IZombie er en bra serie,synes det selv og, men da styrer jeg unna den andre her[emoji5]

Først hadde lille U vannkopper.
Så ble mannen kraftig forkjølet og var slått ut i flere dager.
Så var det min tur forrige uke, og jeg var hjemme en dag, men ganske utslått 2 til.
På mandag og tirsdag var frøkna hjemme på grunn av kraftig forkjølelse og litt feber på mandag.
I dag fikk vi telefon fra barnehagen om at lille U ikke var i form, så blir ny syktbarn dag i morgen....
Tror det du beskriver der er det minst appellerende ved småbarnslivet. Virker så slitsomt.

Går bare bra her :) Minstemann sov greit i natt, etter å ha vært våken mesteparten av gårdagen. Så humøret mitt er bedre i dag ;)
Hvordan har du det i dag? :)

Er så greitt når de sover :) jeg har vært hjemme alene i dag, så har faktisk fått gjort litt husarbeid. Trodde aldri jeg skulle si det, men det var faktisk litt deilig :D

Back
Topp